Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: CATLLARÀS - LLUÇANÈS - COLLSACABRA (Llegit 269 vegades)
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2590

fageda montseny
|
Aquest cap de setmana he fet dues excursionetes, el dia 10-3-2007 al massís del Catllaràs (berguedà) i pel LLuçanès - Moianès i el diumenge per Collsacabra.
La ruta del Catllaràs, va ser del Castell de l'Areny fins a Sant Romà de la Clusa, per un sender (GR-4) força costerut.
Algunes de les vistes de l'excursió

Poble de Castell de l'Areny

Sant Romà de la Clusa

Ja baixant pel Lluçanès, alguns dels paisatges, molt verd ara gràcies als cultius
Esglèsia de Sant Pau

Dues vistes des de Mare de Dés dels Munts, (dedicada a Meteosuri, ja que segurament ho coneix.. )
Pirineu oriental amb el Torreneules 

Cabrera (ruta del diumenge)

carrer del poble d'Estany

Ara la ruta del Collsacabra:
Primer vaig pujar al Santuari de Cabrera, on hi havia una gentada impresionant..
Vista desde Sant Julià de Cabrera

Fagedes del camí

Vistes del Santuari

Més tard, vaig anar a veure la foradada, i llàstima de l'espectacle, ja que estava completament seca..

Aspecte normal..

I una vista feta al Far, amb mala visibilitat abans de començar a ploure moderadament

També vaig estar al Salt del Sallent, però ja era gairabé de nit, i també estava gairabé seca la cascada...
Res més!

|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar** 
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34257

|
Molt guapo aquest reportatge.
Llàstima de la falta de neu i aigua ... mmm, llàstima.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2357

|
Molt guapos els repors !!
El Cabrerès, .... l'altre pati de casa meva ... molt sec aquest any.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18621

Un xic de Tramuntana
|
preciosa aquesta zona del Santuari del Far , i de collsacabra un paradís de verdor ...un dels pulmons de Catalunya
i molt molt interessant la fageda a cara nord i el roure martinenc i l'alzinar muntanyenc a cara SE
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3648

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
gràcies per dedicar-me la foto! 
si que ho coneixo, ho tinc a sobre de casa, jeje 
molt bones fotos, aquestes zones m'he les conec a fons i m'encanten!
per cert, a la foradada des de la primavera passada que no hi baixa aigua continua, només en moments de tempesta o plujes intenses... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2357

|
gràcies per dedicar-me la foto!  si que ho coneixo, ho tinc a sobre de casa, jeje  molt bones fotos, aquestes zones m'he les conec a fons i m'encanten! per cert, a la foradada des de la primavera passada que no hi baixa aigua continua, només en moments de tempesta o plujes intenses...  doncs mira que vaig sovint, i mai l'havia vist seca del tot.. vaig pensar que segurament ho coneixies perquè com dius, està a tocar del teu poble..  Doncs els últims anys està bastant seca i a l'estiu a vegades la bassa no fa massa bona olor.
Si mai podeu anar-hi a primers de gener al migdia, el sol entra per el forat i il.lumina la bassa. També, amb una mica de sort, la cascada està glaçada. Miraré si trobo alguna foto.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2590

fageda montseny
|
gràcies per dedicar-me la foto!  si que ho coneixo, ho tinc a sobre de casa, jeje  molt bones fotos, aquestes zones m'he les conec a fons i m'encanten! per cert, a la foradada des de la primavera passada que no hi baixa aigua continua, només en moments de tempesta o plujes intenses...  doncs mira que vaig sovint, i mai l'havia vist seca del tot.. vaig pensar que segurament ho coneixies perquè com dius, està a tocar del teu poble..  Doncs els últims anys està bastant seca i a l'estiu a vegades la bassa no fa massa bona olor. Si mai podeu anar-hi a primers de gener al migdia, el sol entra per el forat i il.lumina la bassa. També, amb una mica de sort, la cascada està glaçada. Miraré si trobo alguna foto. si tens alguna penjala!
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar** 
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|