Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pluvio fora de servei (Sol·lucionat!) (Llegit 521 vegades)
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 181

Llams i trons
|
Aquest cap de setmana he estat trastejant amb l'estació. He posat l'abric de la Davis i he tunejat el pluvio amb un embut de 26 cm. Per tal d'evitar que amb els moviments del pluvio marqués pluja en un dia assoleiat, mentre trastejava el vaig desconnectar de la placa solar-transmissor. Una vegada acabada tota la maniobra vaig connectar el pluvio i vaig fer una busqueda de sensors a la consola. Resultat: no el trova.
Vaig fer un "hard reset" a la consola (desconnectar-la de la corrent i treure les piles) i amb això aconsegueixo que detecti el pluvio, però he de posar la consola a menys d'un metre de la seva placa solar-transmisor. Però una vegada restitueixo la consola a la seva posició original, al cap d'uns minuts torna a perdre el senyal. La consola porta més d'un any en aquesta posició i no havia tingut aquest problema.
Algun suggeriment? 
Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Mira de poner la antena mirando hacia abajo...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

Llams i trons
|
Ya, pero no os parece curioso que sin haber tocado nada del emisor y de la consola haya dejado de recibir? Haciendo búsqueda de sensores no lo encuentra y solo lo hace después del hard reset y con la consola a un metro del emisor....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
mandor
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 551
|
me pasó a mí, le toqué la ganancia y se arregló, ....... no hay dos averías iguales, pero para que lo pruebes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

Llams i trons
|
El problema s'ha resolt fent un reset de l'emissor (plaqueta solar) del pluvio.
Gràcies a tots els que m'han donat un cop de ma.
De todas formas, a Mandor no le perdono que, cuando pueda, me explique lo de la ganancia.
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
mandor
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 551
|
Si no me perdonas no te lo explico 
la ganancia, el "gain" en la consola de la davis, se puede poner la ganancia de potencia de la antena a on o a off, viene a off por defecto, a veces la recepción se fastidia por cualquier tema que no vemos, una televisión, un cambio de lugar de la consola........
pues éso, a veces el problema de recepción se puede arreglar sin mover ni los sensores ni la consola, sólo tocando la ganancia
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|