massalio
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 1
|
 |
ws 3600
« en: 13 Març de 2007, 19:07:19 » |
|
hola¡¡ estic interesat en la compra de una ws 3600 i tinc un dubte: Cuanta distacia pot haver entre el transmisor (termohigrometre) i el receptor ( la estacio) si conecto amb el cable? tinc entes que son entre 10 y 15 metres de cable no? gracies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13008

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
 |
Re: ws 3600
« Resposta #2 en: 13 Març de 2007, 20:19:05 » |
|
T'ho diré clar per a que t'ho repensis i al menys si la compres sapigues el què.......
Les lacrosse són la puta merda més grossa que es fabrica actualment amb estacions meteo...... seguida de les oregon.....
Tira de Davis o Rainwise, la resta es tirar les peles.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Fred siberiá
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 710

|
 |
« Resposta #3 en: 13 Març de 2007, 22:12:59 » |
|
Jo també estic interessat amb la compra de esta estació, pero... no es bona esta estació ,dona problemes...?Si hi ha algú del forum que la tinga i se haja arrepentit que ho comente ací.
Estava veient la pagina de wetterdiscount.. la estacio la venen pero 200€, es un bon preu. Estic prou liat, no se si esperarme a tindre mes peles o pillarmela.
Posseu págines i preus de on se puga obtindre la davis..
Gracies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1295

|
 |
« Resposta #4 en: 13 Març de 2007, 22:13:04 » |
|
En principi d'acord, però amb una puntualització. Si descartes l'anemòmetre, és a dir, no el muntes ni sobretot el connectes, com a estació termopluviomètrica no està gens malament. L'anemòmetre és una autèntica escombraria que va malament i a més fa que el resta de l'estació no faci més que generar errors.
La distància entre sensors i base pot arribar a 30 metres si hi ha vista directa (finestra doncs, sense finestrons ni persianes) i ni el sensor ni la base ténen objectes metàl·lics a manys de 50 cm de distància. Són limitacions importants, però per aquest preu no es pot demanar gaire més...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13008

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
 |
« Resposta #5 en: 13 Març de 2007, 23:34:43 » |
|
Duros a 4 peles......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
 |
« Resposta #7 en: 14 Març de 2007, 12:58:34 » |
|
No hi ha estacions dolentes.
Com més tronada sigui l'estació més atenció necessitarà per part de l'usuari. Si posem una estació tronada i no li dediquem cura funcionarà fatal. Si hi estem a sobre, funcionarà bé.
El 95% dels usuaris d'aquestes estacions pensen que no cal fer res i aquestes van com el cul. Ah, i quan fallen no avisen!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|