Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Collons ara flipo...... (Llegit 383 vegades)
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13007

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Avui he actualitzat el meu mac de la versió 10.4.8 a la 10.4.9, joer fins aquí tot el més normal del món..... si no és perquè ara va quasi el doble de rapid 
No sé com s'ho foten, però cada vegada que actualitzen, alleugeren no se què collons i notes més velocitat en l'execució de programes, navegació i finura en general...
Juro i perjuro pel meu fill, que la navegació ara mateix és ipsofacto en obrir webs, i segueixo tenint la mateixa merda d'1 mega..... feia 10 minuta abans d'actualitzar tot anava més normal....
La mare que els va parí, no em deixen de sorprendre mai aquestos de la poma..... que duri ¡¡¡¡¡
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3309

|
I per açó montes un tòpic, quina vergonya !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13007

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Tiu et juro que és pe veure, com si hagués canviat la màquina per una de més potent, l'emoció m'ha pogut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
Es que els usuaris de Windestroy no estan acostumats a estes coses, cada volta que s'actulisen els va pijor
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Frank242
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 107

Chirivella (L'Horta Sud) - Valencia
|
Aquesta vegada no estic d'acord, el SP2 de WinXP també funciona més ràpid que els anteriors, notablement més lleuger. Els de Mac l'únic que han fet és copiar  Pero instalat de nou? o una actualisacio sobre el SP1? Si es el segon cas em calle, pero si es el primer cas, es de la unica forma que furule be el Windows, deixar-lo tal i com està nomes instalar-lo. Res de fer Windows Updates, que nomes fa que foradar mes l'equip 
El meu Windows X P esta nomes en el SP1 i nomes te 2 actualizacions, la que ixque per al Blaster i una atra general, i mirant que en cada actualizacio nomes que ficava fem que despres no podies llevar, desactive el Windows Update, i hasta el moment sense cap problema.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1295

|
Aquesta vegada no estic d'acord, el SP2 de WinXP també funciona més ràpid que els anteriors, notablement més lleuger. Els de Mac l'únic que han fet és copiar  Pero instalat de nou? o una actualisacio sobre el SP1? Si es el segon cas em calle, pero si es el primer cas, es de la unica forma que furule be el Windows,  deixar-lo tal i com està nomes instalar-lo. Res de fer Windows Updates, que nomes fa que foradar mes l'equip  El meu Windows X P esta nomes en el SP1 i nomes te 2 actualizacions, la que ixque per al Blaster i una atra general, i mirant que en cada actualizacio nomes que ficava fem que despres no podies llevar, desactive el Windows Update, i hasta el moment sense cap problema. Tot actualitzat a partir de l' base: primer el SP2, després totes les actualitzacions de www.winup.es, el registre ben net amb CCleaner i al final de tot ben arregladet amb http://www.xp-antispy.org/ - va com una seda (i possiblement és l'única manera de que el windows funcioni com seria normal que funcionés sempre)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|