Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: ESTIC D'ESTRENO !!! NOVA DAVIS VANTAGE PRO 2 PLUS (Llegit 1636 vegades)
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14918

wind power
|
Jo sóc del parer que no emmagatzemen res els anemos... envien la mesura en aquell moment (almenys en les Davis) Crec eh. Però és una cosa que tampoc tinc massa clara
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13268

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
D'aquí radica l'importancia d'enviament de dades cada segon en un bon anemo, si no en un lloc molt ventós (mestrall, tramuntana) els cops més forts poden no quedar registrats i predre't part de la pel-lícula.....
Sí ja sé que es anar a buscar les 5 potes al gat i filar molt prim, però que collons ja que paguem al menys ho fotin bé 
La versió que tinc de la Rainwise en aquest sentit es impecable... cada segon i poc envia dada de vent.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Dana
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 794

|
Quin element has obtingut...
A disfrutarlo ¡¡¡¡
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
mandor
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 551
|
bien Cruck, bien
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1812

Fals (Bages) 400 msm
|
Gracias a todos 
Javalambre, la he tenido una semana funcionando en paralelo con dos instalaciones del WD en el mismo PC para comparar diferencias,
En cuanto a T y H muy poquitas variaciones, lo único que he detectado es que la Davis reacciona un poco antes a los cambios pero nada importante. En cuanto al viento, no han habido días especialmente ventosos pero lo que si se comprueba enseguida es la diferencia el el tiempo entre transmisión y transmisión. Al hacerla la Davis más frecuentemente es más fiable la información facilitada.
Y queda por comprobar el pluvio. Espero ansiosamente las lluvias para comprobarlo pero, a priori ya se puede comprobar la construcción del mismo mucho más robusta y seguro que más preciso.
Lo innovador, para mi, son los sensores Solar y de UV, es curioso la información que dan.
Ahora ya sabré que crema de protección ponerme cuando salga a darme un baño 
Seguiremos comparando...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3325

Glacier Express: III KDD Andermatt
|
Seguro que la compra ha sido todo un éxito... me alegro mucho Cruck !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|