Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
10 Gener de 2009, 04:20:28
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
La força del llevant (Tramu)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Dudas con el GPRS
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Dudas con el GPRS  (Llegit 660 vegades)
meteoreus
Cumulus Humilis
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 448

Re: Dudas con el GPRS
« Resposta #10 en: 22 Març de 2007, 09:32:22 »

Ha sortit un petit problema, que no té res a veure amb el GPRS... i és que el mòbil tot i estar connectat al port USB no es carrega!!!! i aquest matí estava sense bateria     Hi ha mòbils que es carreguen directament del USB...però aquest sembla que no.

Buscaré un altre cable que sí carregui però sino he pensat en "tunejar" el cable, empalmant el carregador del mòbil al mig del cable que ja tinc. He vist que el cable del carregador només porta dos pius al connector, i suposo que duen ser el que carreguen. Com ho veieu?

Si hi ha alguna altre idea brillant serà benvinguda.
En línia

Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 10057

« Resposta #11 en: 22 Març de 2007, 10:21:20 »

I no tens un carregador normal? El deixes connectat i ja està... Huh

Per cert, amb la consulta de saldo, no et cobren per cada consulta? Es que igual part del consum és la pròpia consulta de saldo. Al menys, quan tenia Vodafone em passava...
En línia

meteoreus
Cumulus Humilis

« Resposta #12 en: 22 Març de 2007, 11:24:40 »

I no tens un carregador normal? El deixes connectat i ja està... Huh
Al mòbil Siemens que tinc jo el carregador i el cable USB entren pel mateix lloc, o poso un o poso l'altre.

Per cert, amb la consulta de saldo, no et cobren per cada consulta? Es que igual part del consum és la pròpia consulta de saldo. Al menys, quan tenia Vodafone em passava...
No, a movistar si mires el saldo per internet a canalcliente la consulta és gratuita. Si tot va com fins ara em sortirà per uns 6-7 euros al mes. Em sembla més que raonable.
En línia

casacota
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1407

« Resposta #13 en: 22 Març de 2007, 12:09:49 »

Tanco la connexió cada cop i de moment en 3 hores de funcionament enviant dades cada 15 minuts m'han tret 0,03 euros  Grin o sigui, a aquest pas em sortiria per 0,24 euros/dia. Espero confirmar aquesta previsió.

A movistar a mi també em sortia una cosa semblant, però em vaig quedar de pedra al rebre la primera factura. Resulta que cada vegada que em connectava em cobraven, tot i ser GPRS, "establiment de trucada", crec que uns 20 cèntims o així, molt més que les dades trameses, i això que tenia un contracte ("bono") de dades. Vaig haver de donar de baixa inmediatament el servei per no acabar sota un pont.

Resulta que la consulta de saldo no té en compte els establiments de connexió, això ho sumen al final, i mentrestant vas tirant del que creies que era la rifa. Potser ha canviat, però a mi em va passar això.
En línia

meteoreus
Cumulus Humilis

« Resposta #14 en: 22 Març de 2007, 12:15:10 »

Tanco la connexió cada cop i de moment en 3 hores de funcionament enviant dades cada 15 minuts m'han tret 0,03 euros  Grin o sigui, a aquest pas em sortiria per 0,24 euros/dia. Espero confirmar aquesta previsió.

A movistar a mi també em sortia una cosa semblant, però em vaig quedar de pedra al rebre la primera factura. Resulta que cada vegada que em connectava em cobraven, tot i ser GPRS, "establiment de trucada", crec que uns 20 cèntims o així, molt més que les dades trameses, i això que tenia un contracte ("bono") de dades. Vaig haver de donar de baixa inmediatament el servei per no acabar sota un pont.

Resulta que la consulta de saldo no té en compte els establiments de connexió, això ho sumen al final, i mentrestant vas tirant del que creies que era la rifa. Potser ha canviat, però a mi em va passar això.

Cullons!! De totes formes jo tinc targeta de prepagament, no contracte, per tant a mi no m'envien factures. A no ser que a final de mes ho descomptin, però sent de targeta seria extrany. Ja us ho aniré dient. 
En línia

casacota
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1407

« Resposta #15 en: 22 Març de 2007, 12:20:33 »

Cullons!! De totes formes jo tinc targeta de prepagament, no contracte, per tant a mi no m'envien factures. A no ser que a final de mes ho descomptin, però sent de targeta seria extrany. Ja us ho aniré dient. 

Doncs si et resulta, em passaré a prepagament. Sembla que a client amb compte fixe ens haurien de tractar bé, però va quedant demostrat que allí on poden te la foten, activant-te serveis de pagament que no has demanat, etc. Ens prenen per idiotes, i segurament ho som, però tot té un límit!
En línia

Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió