Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ebay... opinions... (Llegit 588 vegades)
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13268

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
No he comprat mai per ebay, encara que sempre hi trobes algo interessant com és el meu cas 
Es fiable tot aquest tinglado ?? algú del forum hi ha comprat ??
Es que estic llegint opinions de tots colors per la xarxa i em marejo com que cadascú depenent l'experiencia es caga en tot, o tot fantàstic, nu sé....
A veure per aquí com està el pati.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1811

Fals (Bages) 400 msm
|
Jo només he comprat una vegada i no en tinc cap queixa, em va anar bé.
Vaig comprar uns aparells per pasar la senyal de la xarxa de ordinador a través de la xarxa elèctrica que per aquí no ho trobava.
Ho vaig trobar a l'ebay, em va venir de d'Alemanya en uns 10 dies.
No ho tenia massa clar, no. He llegit opinions de tota mena...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12185

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
Jo porto comprat: - Canon 50-500 mm a Hong-Kong, estalvia de 400€ i en tres dies a casa.... - 3 Oregon RA109, el famós rellotge meteo...tot ok - L'empunyadura per a la 10D a un tio de París, tot perfecte...
Tant sols has de tindre en compte algunes coses... - Pagar sempre mitjançant Paypal, ni transferències, ni MoneyGram, ni Western - Mirar quants vots té el vendedor, si és un power-seller, millor que millor i si és una botiga, encara molt millor, molts menys problemes - Amb les "pujes", és agafar-li el tranquillo...però si pots fer un "¡¡Compralo ya!!" millor, fora problemes
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Un altra cosa, suposem que un tio ven un ordenata, o pantalla tft o el que collons sigui, suposadament es un article encara que de 2ª mà plenament funcional.... t'arriba a casa, desempaquetes, endolles i resulta que és defectuós, o el pc té la placa petada o el monitor té 200 pixels txungos per posar un exemple... (al moment de vendre el paio no ho especifica a ebay que pot ser un article espatllat i usar-lo per recanvis).
T'ho menges ?? hi ha algun tipus de garantía de venda on poder-li retornar l'article demostrant previament que està malament ??
Ja sé que et pots cagar en sa puta mare i fotre-li vots en negatiu, però el maldecap ja el tens.....
Si tot va bé, doncs res.... feliç i content.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gRop
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 397

Celrojent @ St.Feliu de Guíxols
|
Jo hi he comprat molt material i apart del que diu MeteoTortosa, el que faig jo es preguntar fins al més petit detall perque no quedi res sense especificar; mai he tingut cap problema amb els venedors (això si, sempre amb molts vots positius), i m´ha arribat sempre tot puntual; em sembla que a vegades, segons el venedor, si que hi ha la possibilitat de retornar l´article, però segurissim que ha de ser un bon embolic, sobretot si has comprat als States o fora d´Europa,...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Feliu de Guíxols, Baix Empordà 41°46,5N-1,9°E Webcam de l´IES St. Elm (Orientació NNE)
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Acabo de llegir unes quantes opinions, però d eles constructives, i ja veig per on van els tiros...... sempre et pot tocar la xina a tú, però vaja anant al lloro, ben informat i sense presses, han de sortir bé les coses.....
Pel que he llegit, dels mil-lers de transaccións a ebay, es calcula que "tan sols" l'1% surten malament o són un frau....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5162

Cati.El Tossal nevat.
|
Jo porto comprat: - Canon 50-500 mm a Hong-Kong, estalvia de 400€ i en tres dies a casa.... - 3 Oregon RA109, el famós rellotge meteo...tot ok - L'empunyadura per a la 10D a un tio de París, tot perfecte...
Tant sols has de tindre en compte algunes coses... - Pagar sempre mitjançant Paypal, ni transferències, ni MoneyGram, ni Western - Mirar quants vots té el vendedor, si és un power-seller, millor que millor i si és una botiga, encara molt millor, molts menys problemes - Amb les "pujes", és agafar-li el tranquillo...però si pots fer un "¡¡Compralo ya!!" millor, fora problemes
Mol atinat el teu comentari, Lluis; saps que la primera compra que hi vaig fer a ebay va ser el rellotge seguin les teues recomanacions.
Deprès vaig comprar un aparell mol barat i m'anat mol bè.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Missatges: 3234

|
Reitero lo dicho ......tengo varias compras tambien y todo perfecto y ademas rapido en la transaccion.....eso si no "arriesgaba" mucho dinero
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteoxabia
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 389

|
Jo he comprat varies coses també y cap problema, lo que diu meteotortosa, comprobar be els vots que te y les opinions, i lo de la subasta també te el seu tranquillo, es pillar el punt.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|