Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Al Cadí amb Meteosee (Llegit 699 vegades)
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3905

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|

Quines fotos mes maques paisa!!! Sobre tot a les que surts tu, senyal de que no les has fet tu mateix, je,je... 
Quina enveja que em dones, m'hauria agradat tan estar per aquests paratges...
I el Meteosee aquest, si ja està pesat amb els 36 no vull ni pensar que pasarà quan arribi als 40!!
Per cert, com tens la closca?? perque amb la solana que t'ha fotut la deus tenir més cremada que el [piiiiii] de la bernarda.
En fi, magnífic, excel.lent e inigualable reportatge. Jo crec que el millor que s'ha vist pel foro en els ultims 20 anys. Segueix així, sobre tot amb aquestes companyies i ja veuras a on arribes.

PD: ho sento però tinc un principi d'insol.lació i no se el que dic...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4196

La meva ecografia, ja amb el mono!!
|
bonissimes aquestes imatges. Jo hem quedo amb la gran quantitat de material blanc als cims 
impressionant excursió. Espero que hagueu gaudit i disfrutat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5162

Cati.El Tossal nevat.
|
Sou uns monstres tots dos.
Magnìfic el report.
Una coseta, Risi, saps que Cadì y Catì etimologicament volen dir el mateix?
T'ho contarè quan ens coneguem personalment.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4528

Neu, neu!!!
|
eeeeiiiii....!!! magnífic report! I magnífica sortida!!! Tot això és el que m'he perdut!  Bé, al final jo he trepitjat el cim del Balandrau, que encara no l'havia pujat mai. Demà penjo report que ara tinc son!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7219

Tardor 08, ja es aquí!
|
Ostres tu quina enveja doneu.. quins peaso paisatges mes espectaculars...
maco el report
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3