Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: RSS a la web (Llegit 802 vegades)
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9991

|
Tenint en compte que, de veure's, es veu, hi ha una modificació una mica important que hauries de fer. El que poses entre <description> i </description>, poses les etiquetes utilitzant entitats HTML (<etiqueta>). No hi posis entitats, però posa-ho entre
<![CDATA[
i
]]>
Es més correcte.
Es a dir, el codi html directament, sense tenir que codificar-ho i tancar-ho dins de:? <![CDATA[ i ]]> Si ja es un rotllo tenir que codificar els accents, no vegis amb tots els símbols '<' '>'... Justament 
El que no entenc es el tema del format de la data...
Jo ja faig una manipulació del fitxer resultat del vws i li canvio el format de la data i hora des de visual bàsic, però veig que el 'validator' el dona com erroni...
Sabeu a on?... quant no sigui que jo li passo amb espanyol el nom del dia i mes...
line 4, column 40: pubDate must be an RFC-822 date-time: mar, 20 mar 2007 10:06:01 +0100 [help]
<pubDate>mar, 20 mar 2007 10:06:01 +0100</pubDate> ^
Hauria de ser Tue, 20 Mar 2007 10:06:01 +0100
O sigui que sí, el dia de la setmana en anglès i el mes, de tres lletres, en anglès. I la primera lletra en majúscules
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3169

Per molts anys TV3
|
Tenint en compte que, de veure's, es veu, hi ha una modificació una mica important que hauries de fer. El que poses entre <description> i </description>, poses les etiquetes utilitzant entitats HTML (<etiqueta>). No hi posis entitats, però posa-ho entre
<![CDATA[
i
]]>
Es més correcte.
Es a dir, el codi html directament, sense tenir que codificar-ho i tancar-ho dins de:? <![CDATA[ i ]]> Si ja es un rotllo tenir que codificar els accents, no vegis amb tots els símbols '<' '>'... Justament  El que no entenc es el tema del format de la data...
Jo ja faig una manipulació del fitxer resultat del vws i li canvio el format de la data i hora des de visual bàsic, però veig que el 'validator' el dona com erroni...
Sabeu a on?... quant no sigui que jo li passo amb espanyol el nom del dia i mes...
line 4, column 40: pubDate must be an RFC-822 date-time: mar, 20 mar 2007 10:06:01 +0100 [help]
<pubDate>mar, 20 mar 2007 10:06:01 +0100</pubDate> ^
Hauria de ser Tue, 20 Mar 2007 10:06:01 +0100 O sigui que sí, el dia de la setmana en anglès i el mes, de tres lletres, en anglès. I la primera lletra en majúscules Ok, Josep, des de Visual Bàsic, ja que faig la modificació no costa res posar-hi els noms en anglès, tot sigui escriure codi, 
Tot això es automàtic. Però tinc previst obrir un altre fil amb noticies, informació, etc.. i aquest si que tindrà que ser manual... faré servir el editor FeedEditor... en coneixes algun de gratuït que sigui millor?.
Mmmmmm… estic pensat ara mateix que seria millor automatitzar-ho, posaré el textos en simples .txt i el programa que munti els .rss i fora problemes… 
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Egarenc
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Jo els rasco a mà
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3169

Per molts anys TV3
|
Una pregunta de novato (del FireFox)…
Quant tinc el botó/pestanya/enllaç creat a la barra d’eines de la URL dels RSS’s corresponents, al pitjar el botó, apareix la relació de “feets”, però al cliclar en qualsevol s’obre la pagina o URL que te configurat cap el exterior…, jo el que vull esi veure simplement el text propi del “feet” ?, com ho feu?…
Jo es que sempre amb foto de morros amb les coses mes simples … 
|

Image2.gif (36.58 KB, 554x308 - vist 54 vegades.)

Image4.gif (44.4 KB, 624x624 - vist 55 vegades.)
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Egarenc
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
No t'entenc...
Però per si de cas, afegeix això a la capçalera HTML de la pàgina, a veure si és el que vols 
<link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="TempsGranollers - RSS" href="rss.xml" />
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1294

|
Efectivament, he comprovat que en alguns ordinadors amb el firefox surt això. Sospito que és un problema d'idioma. Si instal·les aquest:
http://www.mozilla-europe.org/ca/
ho veuràs bé automàticament. No sé perquè però la versió espanyola no funciona, l'anglesa i la catalana sí (les 1000 altres no les he provat).
M'he trobat això al lloc on treballo, amb més de mig miler d'ordinadors...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|