Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: RSS a la web (Llegit 768 vegades)
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9977

|
Tenint en compte que, de veure's, es veu, hi ha una modificació una mica important que hauries de fer. El que poses entre <description> i </description>, poses les etiquetes utilitzant entitats HTML (<etiqueta>). No hi posis entitats, però posa-ho entre
<![CDATA[
i
]]>
Es més correcte.
Es a dir, el codi html directament, sense tenir que codificar-ho i tancar-ho dins de:? <![CDATA[ i ]]> Si ja es un rotllo tenir que codificar els accents, no vegis amb tots els símbols '<' '>'... Justament 
El que no entenc es el tema del format de la data...
Jo ja faig una manipulació del fitxer resultat del vws i li canvio el format de la data i hora des de visual bàsic, però veig que el 'validator' el dona com erroni...
Sabeu a on?... quant no sigui que jo li passo amb espanyol el nom del dia i mes...
line 4, column 40: pubDate must be an RFC-822 date-time: mar, 20 mar 2007 10:06:01 +0100 [help]
<pubDate>mar, 20 mar 2007 10:06:01 +0100</pubDate> ^
Hauria de ser Tue, 20 Mar 2007 10:06:01 +0100
O sigui que sí, el dia de la setmana en anglès i el mes, de tres lletres, en anglès. I la primera lletra en majúscules
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3009

Els reis de juliol...
|
Tenint en compte que, de veure's, es veu, hi ha una modificació una mica important que hauries de fer. El que poses entre <description> i </description>, poses les etiquetes utilitzant entitats HTML (<etiqueta>). No hi posis entitats, però posa-ho entre
<![CDATA[
i
]]>
Es més correcte.
Es a dir, el codi html directament, sense tenir que codificar-ho i tancar-ho dins de:? <![CDATA[ i ]]> Si ja es un rotllo tenir que codificar els accents, no vegis amb tots els símbols '<' '>'... Justament  El que no entenc es el tema del format de la data...
Jo ja faig una manipulació del fitxer resultat del vws i li canvio el format de la data i hora des de visual bàsic, però veig que el 'validator' el dona com erroni...
Sabeu a on?... quant no sigui que jo li passo amb espanyol el nom del dia i mes...
line 4, column 40: pubDate must be an RFC-822 date-time: mar, 20 mar 2007 10:06:01 +0100 [help]
<pubDate>mar, 20 mar 2007 10:06:01 +0100</pubDate> ^
Hauria de ser Tue, 20 Mar 2007 10:06:01 +0100 O sigui que sí, el dia de la setmana en anglès i el mes, de tres lletres, en anglès. I la primera lletra en majúscules Ok, Josep, des de Visual Bàsic, ja que faig la modificació no costa res posar-hi els noms en anglès, tot sigui escriure codi, 
Tot això es automàtic. Però tinc previst obrir un altre fil amb noticies, informació, etc.. i aquest si que tindrà que ser manual... faré servir el editor FeedEditor... en coneixes algun de gratuït que sigui millor?.
Mmmmmm… estic pensat ara mateix que seria millor automatitzar-ho, posaré el textos en simples .txt i el programa que munti els .rss i fora problemes… 
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers
|
|
|
Egarenc
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Jo els rasco a mà
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Egarenc
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
No t'entenc...
Però per si de cas, afegeix això a la capçalera HTML de la pàgina, a veure si és el que vols 
<link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="TempsGranollers - RSS" href="rss.xml" />
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1271

|
Efectivament, he comprovat que en alguns ordinadors amb el firefox surt això. Sospito que és un problema d'idioma. Si instal·les aquest:
http://www.mozilla-europe.org/ca/
ho veuràs bé automàticament. No sé perquè però la versió espanyola no funciona, l'anglesa i la catalana sí (les 1000 altres no les he provat).
M'he trobat això al lloc on treballo, amb més de mig miler d'ordinadors...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|