Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Peu de ferro per estació.. ajuda ¡¡¡¡¡ (Llegit 665 vegades)
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12688

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
Estic fins als collons, els 3 ferrers als que he trucat van de puto cul i no estan per fer mariconades, passen de fer-me a mida el que els demano..... (ay quan les vaques no vagin tant grasses ¡¡¡¡ )
Quan fot molt de vent, el pluvio de l'estació que el tinc a la teulada fimbreja i marca pluja.... el vull baixar però necessito fer un peu de ferro en forma de creu, i un tub amb unabona secció (uns 10 o 15cms + ó - ) per posar el pluvio al damunt.....
He tombat unes 5 ferreteries i no hi ha manera..... em vaig comprar un màstil de fusta dels "gordos" però he d'afegir uns vents, cosa que després m'ha tirat enrera, ja que aquestos a l'anar anclats al terra em fot por que el petitot de casa s'hi deixi el coll quan corre fent l'animal pel voltant de la casa.
Sabeu algun lloc d'internet on pugui trobar alfo prefet per comprar-ho..... estic goglejant i no trobo una faba...
gracies per l'ajut ¡¡¡¡
La merda de foto que he trobat per intesné...... per a que vegeu de que va el rotllo..... (vull això però en la versió ferrofort i durador).
|

basec.gif (5.45 KB, 102x129 - vist 144 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9965

|
Colta... Es per posar el pluvio a sobre? Fot-li quatre totxos robats demanats educadament de qualsevol obra!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6822
|
Ahora que pienso... en Jardiland venden unos soportes para pérgolas de madera y estos se pueden clavar en suelo de tierra o fijar en superficie dura, tipo cemento o similar, con tornillos...
Igual te sirve, lo único es que son para poner un poste cuadrado...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1785

Fals (Bages) 400 msm
|
Fes un croquis i ves a un ferrer que soldi amb acer inox. És un pel més car però assegures el tiro per tota la vida i més tu que estàs a ran de mar...
Si no trobes ningú que t'ho faci, m'ho dius, em passes el croquis de lo que vols i jo tinc contactes que t'ho poden fer tot en inox. i no pensar-hi més.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3280

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
També t'ho pots fer amb quatre trosos de mecano, però el satél.lit pasarà de llarg igualment...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1106
|
Agafa't un pal de telèfon, el serres a mida, el poses a lloc i li fas una base de ciment, sigui sobre terra sòlid o fent un forat a terra. Un sac de ciment, dos de sorra, tot dintre un carretó, aigua fins que faci una bona pasta i el tires al forat (o compres dos sacs de morter ja preparat). Si no tens un pal de telèfon, de segur que algun tros de biga de fusta pots (t)robar en alguna obra. Té l'avantatge que t'ho pots muntar sense necessitat de ferrers ni punyetes, i està fet en poca estona.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12688

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
Em penso que fotré una columna de geros, i de pas faré una barbacoa a l'altra banda de casa 
Fotré 2 merdes, però ens fotrem un fart de riure veient com ha quedat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|