Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
14 Octubre de 2008, 13:16:37
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Senyor arcus (MeteoBDN)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Alerta Ebro
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Alerta Ebro  (Llegit 1717 vegades)
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 9444

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.

Alerta Ebro
« en: 21 Març de 2007, 22:08:29 »

Cuesta poco imaginar que después de las burradas del cantabrico y del pirineo todo eso es agua que tiene dueño y se llama Ebro todo el pirineo Navarro, Huesca, Lleida, Alto Ebro ( Cantabria) todo eso cuando deshiele puede haber enormes inundaciones ya que ha nevado mucho en zonas no tan habituales y con grandes gruesos que poco futuro tienen y eso puede provocar inundaciones en la Rioja, Bajo Navarra, Zaragoza o Tarragona

a ver si vamos viendo como evolucianan los próximos dias en este tópic
En línia

Roda de Barà-Tarragona

Galeria meteofotográfica
http://www.rodamet.net/fotos
Web
www.rodamet.net
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Gènere: Masculí
Missatges: 13008

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

Re: Alerta Ebro
« Resposta #1 en: 21 Març de 2007, 22:17:06 »

Excusa perfecta para que metan un trasvase Tongue

Pues no había caído en el tema, pero ahora que lo dices, el caudal en próximas fechas cuando deshiele puede subir.... cuanto ? mmmm

Supongo que todo dependerá del ritmo de la temperaturas suban para darle tiempo a evacuar.. o no....

Interesante tema.....
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9444

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.

« Resposta #2 en: 21 Març de 2007, 22:25:28 »

Excusa perfecta para que metan un trasvase Tongue

Pues no había caído en el tema, pero ahora que lo dices, el caudal en próximas fechas cuando deshiele puede subir.... cuanto ? mmmm

Supongo que todo dependerá del ritmo de la temperaturas suban para darle tiempo a evacuar.. o no....

Interesante tema.....

en el 2004/2005  esto ya a pasó cuanto puede subir una barbaridad y negar campos, cuando yaaaaaa
En línia

Roda de Barà-Tarragona

Galeria meteofotográfica
http://www.rodamet.net/fotos
Web
www.rodamet.net
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11439

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #3 en: 21 Març de 2007, 22:29:25 »

Seguirem situacions de pantants, cabals i tota la mandanga....zodiac preparada, by the flies
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #4 en: 21 Març de 2007, 22:30:44 »

http://195.55.247.237/saihebro/datos/introduccion.asp
En línia

llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada
*

Missatges: 19032

Un xic de Tramuntana

« Resposta #5 en: 21 Març de 2007, 22:48:01 »

En las zonas altas de La Rioja , sierra de la demanda , Urbión etc.etc.etc... han caido de 50 a 90cm de nieve en zonas de 900-1000m , asi que en cotas altas como San Lorenzo debe haber mas de 1m
En línia

SANT REBUF (en plena forma)

http://meteosantandreu.blogspot.com/ (Blog)
http://picasaweb.google.com/llevantada (àlbum fotos)

La Màgia de l'Esbotzada, esperit Lassús 1960/2006

Sempre tornaré                                         
a la nostra platja
les ones no em deixen mu mare
allunyar-me'n massa
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5053

Penyagolosa, Gegant de pedra.

« Resposta #6 en: 22 Març de 2007, 20:00:07 »

Eip! de bon rollo eh!

Continue sense entendre com , a banda de motius politics, no se vol donar el sobran per al trasvas.

L'ultima vegada que vaig estar a Tortosa, vaig comentar el tema ( d'una forma totalment desapasionada i amb tot el respecte) en uns homes i hem van dir " Si tinguerem garantit que es el "sobran"..... el que pasa es que no ens fiem dels politics, una vegada fet el trasvas "busca qui t'ha pegat.

Per suposat que parlo d'utilitzar el aigua per a rec.

Meteotortosa, de bon rollo eh! per això no discutirem.

Respecte profundament l'opiniò dels que estan en contra, jo si visques a Tortosa posiblement tamè ho estarie.

Wink
En línia

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #7 en: 22 Març de 2007, 22:22:45 »

Eip! de bon rollo eh!

Continue sense entendre com , a banda de motius politics, no se vol donar el sobran per al trasvas.

L'ultima vegada que vaig estar a Tortosa, vaig comentar el tema ( d'una forma totalment desapasionada i amb tot el respecte) en uns homes i hem van dir " Si tinguerem garantit que es el "sobran"..... el que pasa es que no ens fiem dels politics, una vegada fet el trasvas "busca qui t'ha pegat.

Respecte profundament l'opiniò dels que estan en contra, jo si visques a Tortosa posiblement tamè ho estarie.

Wink

Ja saps nasiet que jo sempre estic de bon rotllo....

Dius que no volem donar el sobrant del cabal de l'ebre per al trasvàs, és ben senzill, no hi ha sobrant...és així mateix.  Al ser una tema que m'afecta, quan puc llegeixo el que diuen els diaris valencians sobre això...politiqueo pur i dur...res mes. A mi no em sabria greu que si l'Ebre tingués un sobrant d'aigua i aquesta fos ÚNICA I EXCLUSIVAMENT per a reg, se l'emporten...tots hem de menjar, però el que no paso (i no passa tota la gent d'aquestes terres), és que uns senyors que representen al poble valencià, estiguen dient que l'aigua que ha d'anar a Murcia és per a reg i per altra banda han donat ja no se quantes desenes de llicencies d'obres per a camps de golf i mega-urbanitzacions.
He vist i contrastat dades que han sortit publicades als diaris valencias i murcians amb valors de cabdals i aforaments del riu exagerats, com si això fos l'Amasones. I és clar, que han de creure la gent d'allà? El que els diuen els seus polítics, qui si no..Perquè Zaplana té tant d'interés en el trasvàs? Quins interesos té creats en aquella zona?
Jo no sé com ni de quina forma els mengen el cap als "llauraors", dient-los que l'aigua serà per a rec, quan per altra banda s'estàn construïnt mes i mes urbanitzacions. Què no veuen que no veuràn ni gota? I no saben que si mai s'arribés a fer i tenen aigua, la pagarien a preus desorbitats?.

Nasiet, si tornes un dia a vindre a Tortosa i quedarem....pasarem el riu caminant....i et prometo que no et banyaràs la panxa...eiiii!!!! tant cert com que estic escrivint això.

Una abraçada nasiet...ne seguim parlant el dia 14 d'abril
En línia

Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2979

« Resposta #8 en: 22 Març de 2007, 23:11:53 »

Eip! de bon rollo eh!

Wink

Ja saps nasiet que jo sempre estic de bon rotllo....

Dius que no volem donar el sobrant del cabal de l'ebre per al trasvàs, és ben senzill, no hi ha sobrant...és així mateix.  Al ser una tema que m'afecta, quan puc llegeixo el que diuen els diaris valencians sobre això...politiqueo pur i dur...res mes. A mi no em sabria greu que si l'Ebre tingués un sobrant d'aigua i aquesta fos ÚNICA I EXCLUSIVAMENT per a reg, se l'emporten...tots hem de menjar, però el que no paso (i no passa tota la gent d'aquestes terres), és que uns senyors que representen al poble valencià, estiguen dient que l'aigua que ha d'anar a Murcia és per a reg i per altra banda han donat ja no se quantes desenes de llicencies d'obres per a camps de golf i mega-urbanitzacions.
He vist i contrastat dades que han sortit publicades als diaris valencias i murcians amb valors de cabdals i aforaments del riu exagerats, com si això fos l'Amasones. I és clar, que han de creure la gent d'allà? El que els diuen els seus polítics, qui si no..Perquè Zaplana té tant d'interés en el trasvàs? Quins interesos té creats en aquella zona?
Jo no sé com ni de quina forma els mengen el cap als "llauraors", dient-los que l'aigua serà per a rec, quan per altra banda s'estàn construïnt mes i mes urbanitzacions. Què no veuen que no veuràn ni gota? I no saben que si mai s'arribés a fer i tenen aigua, la pagarien a preus desorbitats?.

Nasiet, si tornes un dia a vindre a Tortosa i quedarem....pasarem el riu caminant....i et prometo que no et banyaràs la panxa...eiiii!!!! tant cert com que estic escrivint això.

Una abraçada nasiet...ne seguim parlant el dia 14 d'abril

En línia
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

« Resposta #9 en: 23 Març de 2007, 09:07:54 »

Hace unos días un amigo mío fotografiaba Maritifera auricularia (una almeja de río) en el lecho seco del Ebro a su paso por Zaragoza...  Grin Grin

Claro, ahora con lo caído volverán a tener agua y de sobras, pero ten por seguro que no tardarán mucho en volver a estar en la misma situación...  Wink

Y volviendo al tema del topic... alguien sabe como está el río ahora...??
En línia
Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió