Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: ¿Un 'medicane' frente a Italia hoy? (Llegit 509 vegades)
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9560
|
Esta otra imagen de alta resolución es flipante... Deja poco margen a la duda  Sólo faltaría saber si la perturbación obtiene la energía para intensificarse, de la covección alrededor de ese 'ojo'.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3636

Doncs això...!
|
Pongo la secuencia:
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
|
En la secuencia no se ve muy bien... Pero en la imagen de alta resolución que he encontrado... Juer... Mejor imposible Vaya curiosidad... Llevo dos días vigilando esta perturbación por las posibilidades que le veía de formar algo así debido a la intensa convección que hay por todo el mar Mediterráneo. La región depresionaria es enorme
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
Sin duda, la foto de alta resolución es de libro! Si hubiera un Mediterraneo un poquito más calentito sería la leche!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
|
Ayer me parece que la perturbación generó una distribución nubosa muy similar aunque no tan simétrica como hoy, con una especie de anillo convectivo alrededor de una estructura a modo de 'ojo'. No me parece una oclusión aunque habría que saber si realmente la perturbación obtiene energía de la convección para desarrollarse.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Doncs això...!
|
Ayer me parece que la perturbación generó una distribución nubosa muy similar aunque no tan simétrica como hoy, con una especie de anillo convectivo alrededor de una estructura a modo de 'ojo'. No me parece una oclusión aunque habría que saber si realmente la perturbación obtiene energía de la convección para desarrollarse.
Te refieres a lo que creció entre el litoral catalán y las Baleares? Yo diría que aquello fue en sus inicios una soberana linea de convergencia!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Rodamet
Rodassic Park
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Missatges: 9443

Cuando se acerca una tormenta , late más fuerte.
|
la virgen del cencerro que severidad
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|