Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Canons a Guara (Llegit 372 vegades)
|
ninu
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 28

Sexe & Ví & Rock !!!
|
Ei... veig que esteu posats en el tema!!! Respecte de la foto de la lanzadera, personalment crec que es el punt mes orgasmic de tot el barranc.
En quan al Núria es un barranc Master, nosaltres el barem fer a finals d'agost que es el moment que menys cabal porta i deu ni do nano quina canya!!!!
Nomes ens va faltar saltar els 25 mts de la goulotte, pero ja caurà ja...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 735
|
Ostres! barranquistes per aquí!! quina sorpresa.....
Jo als anys 90 em vaig fer un bon fart de baixar barrancs, obrint-ne de nous (Aigüeta de Eriste) fent el primer llibre-guia de barrancs a Catalunya i fins i tot vaig fer la primera integral del barranc més difícil dels Pirineus (Rue d'Enfer, Luchon).
Quan volgueu o rganitzem una quedada barranquera!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ninu
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 28

Sexe & Ví & Rock !!!
|
Batua l'olla!!!!!!!!! En Soro!!!! Quin puntàs coincidir amb tu, ja que has comentat lo de l'aigüeta d'eriste, penjo unes fotos del dia que hi vaig anar la temporada passada.
Aquest barranc es dels millors que he fet mai, tot i que en alguns punts del recorregut no son aptes per persones amb problemes cardiovasculars!!!, aixó es el que el fa especial, je je je...
A reveure!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
... fent el primer llibre-guia de barrancs a Catalunya .........
És el llibre on es cita la Foradada, sallent de Rupit, etc. ? (Cabrerès-Collsacabra). Jo no baixo barrancs però volto sovint per allà. Em va fer gràcia mirar-me el llibre. Crec que no, malgrat que hi sortia el salt de Sallent (sant Privat, hi vam fer el primer descens), el de Cavorques i la cua de Cavall a Tavertet. El llibre era de 1993 i es deia "Gorgas y barrancos de Catalunya, Mallorca i Alto Ésera. Salutacions Doncs deuria ser en un altre. De fet, n'he fullejat més d'un i el que apuntes em sona.
Últimament estan tots els del Cabrerès molt secs. En Meteorodadeter havia tingut unes magnifíques fotos a la seva web de després d'uns grans xàfecs. Altres temps.
A la Cua de Cavall (tram inferior) i al Moli Bernat (Tavertet) l'any passat si tiraven en plan puenting al haver-hi bon extraplom.
Salutacions
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]