Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
13 Octubre de 2008, 00:53:49
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Canons a Guara
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Canons a Guara  (Llegit 372 vegades)
ninu
Estrat
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 28

Sexe & Ví & Rock !!!

Re: Canons a Guara
« Resposta #10 en: 24 Març de 2007, 20:04:19 »

Ei... veig que esteu posats en el tema!!!  Respecte de la foto de la lanzadera, personalment crec que es el punt mes orgasmic de tot el barranc.

En quan al Núria es un barranc Master, nosaltres el barem fer a finals d'agost que es el moment que menys cabal porta i deu ni do nano quina canya!!!!

Nomes ens va faltar saltar els 25 mts de la goulotte, pero ja caurà ja...
En línia
montgros
Cumulus Mediocris

Missatges: 735

« Resposta #11 en: 27 Març de 2007, 21:37:57 »

Ostres! barranquistes per aquí!! quina sorpresa.....

Jo als anys 90 em vaig fer un bon fart de baixar barrancs, obrint-ne de nous (Aigüeta de Eriste) fent el primer llibre-guia de barrancs a Catalunya i fins i tot vaig fer la primera integral del barranc més difícil dels Pirineus (Rue d'Enfer, Luchon).

Quan volgueu o rganitzem una quedada barranquera!
En línia
ninu
Estrat
*

Missatges: 28

Sexe & Ví & Rock !!!

« Resposta #12 en: 28 Març de 2007, 19:16:03 »

Batua l'olla!!!!!!!!!  En Soro!!!!  Quin puntàs coincidir amb tu, ja que has comentat lo de l'aigüeta d'eriste, penjo unes fotos del dia que hi vaig anar la temporada passada.

Aquest barranc es dels millors que he fet mai, tot i que en alguns punts del recorregut  no son aptes per persones amb problemes cardiovasculars!!!, aixó es el que el fa especial, je je je...

A reveure!!!

* Eriste01.jpg (102.08 KB, 800x533 - vist 20 vegades.)

* Eriste02.jpg (101.71 KB, 400x600 - vist 19 vegades.)
En línia
montgros
Cumulus Mediocris

« Resposta #13 en: 28 Març de 2007, 20:04:25 »

Batua l'olla!!!!!!!!!  En Soro!!!!  Quin puntàs coincidir amb tu, ja que has comentat lo de l'aigüeta d'eriste, penjo unes fotos del dia que hi vaig anar la temporada passada.

Aquest barranc es dels millors que he fet mai, tot i que en alguns punts del recorregut  no son aptes per persones amb problemes cardiovasculars!!!, aixó es el que el fa especial, je je je...

A reveure!!!

Molt de gust de conéixer-te!!!! Saps que som gairebé veïns? Visc a can Dalmases, al costat de l'EADA.

Wink Wink Grin
En línia
often
Cumulus Humilis

Missatges: 357

« Resposta #14 en: 28 Març de 2007, 20:09:34 »

bonitos saltos de agua
En línia

Tarragona
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2400

« Resposta #15 en: 28 Març de 2007, 20:14:37 »

...  fent el primer llibre-guia de barrancs a Catalunya .........

És el llibre on es cita la Foradada, sallent de Rupit, etc. ? (Cabrerès-Collsacabra). Jo no baixo barrancs però volto sovint per allà. Em va fer gràcia mirar-me el llibre.
En línia
montgros
Cumulus Mediocris

« Resposta #16 en: 28 Març de 2007, 20:29:59 »

És el llibre on es cita la Foradada, sallent de Rupit, etc. ? (Cabrerès-Collsacabra). Jo no baixo barrancs però volto sovint per allà. Em va fer gràcia mirar-me el llibre.

Crec que no, malgrat que hi sortia el salt de Sallent (sant Privat, hi vam fer el primer descens), el de Cavorques i la cua de Cavall a Tavertet. El llibre era de 1993 i es deia "Gorgas y barrancos de Catalunya, Mallorca i Alto Ésera.

Salutacions
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2400

« Resposta #17 en: 28 Març de 2007, 20:50:09 »

Crec que no, malgrat que hi sortia el salt de Sallent (sant Privat, hi vam fer el primer descens), el de Cavorques i la cua de Cavall a Tavertet. El llibre era de 1993 i es deia "Gorgas y barrancos de Catalunya, Mallorca i Alto Ésera.

Salutacions

Doncs deuria ser en un altre. De fet, n'he fullejat més d'un i el que apuntes em sona.

Últimament estan tots els del Cabrerès molt secs. En Meteorodadeter havia tingut unes magnifíques fotos a la seva web de després d'uns grans xàfecs. Altres temps.

A la Cua de Cavall (tram inferior) i al Moli Bernat (Tavertet) l'any passat si tiraven en plan puenting al haver-hi bon extraplom. 

Salutacions
En línia
Pàgines: 1 [2] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió