Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Neu a la Primavera (Llegit 664 vegades)
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2800

tardor al bisaura
|
Hola a tots!
Per fi aquest any he vist paisatges típicaments hivernals a la zona del prepirineu i pirineu
Vaig arribar a Castellar de N'hug, on va fer un fort ruixat de neu

No hi havia gaire neu, a causa del vent, però hi havia grans congestes, com al Coll de la Creueta 

Vist el paisatge, vaig fer una volta per les rodalies de la Collada de Toses, i aquestes eren les estampes:
Tosa d'Alp

Bosc

I la collada de Toses

Més tard ja baixant cap a Ribes, vaig parar al Poble de Dòrria (amb el cim de Dòrria darrere)

Amb el permís del Piolet (un gust haver-te conegut!) vaig voltar pel seu encantador poblet, i vaig fer una passejada fins al Salt del Grill

I potser una mica arriscat degut que eren prop de les 6 de la tarda, vam decidir pujar al Taga desde Bruguera ..
Vistes del Torreneules i al peu de la foto Ribes de Freser, vist abans d'arribar a Bruguera

I la pujada, amb colors vermellosos a causa de la posta de sol..
Vesant del Taga, amb Milany al fons

Puigmal i Finestrelles desde el cim

Torreneules, Noufonts.. etc

Balandrau, Pastuira (dedicada a Jack Frost (encantat de coneixe't!)

Creu del Taga, i vistes milany - Puigsacalm - Montseny

I arribant al cotxe, la bonica posta de sol, amb Serra de Montgrony, Pedraforca, Tossa d'Alp al fons!

Res més!
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar**  pirineu oriental
|
|
|
|
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2800

tardor al bisaura
|
Brutal Torreneueles  estem esperant en candeletes els teus reports de cap de setmana  quins viatges que et fots i quina enveja  paissatges idilics i una passada la neu al coll de la creuta no has fotografiat el Cadí  Gràcies!
No vaig poder... per bagà i havia boira... a Castellar de N'hug nevava fort i no es veia res.. i desde la collada de toses més del mateix..
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar**  pirineu oriental
|
|
|
Gongo
Visitant
|
Genial repor, la novena foto que has publicado es tremenda
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
del ebre cap al..
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 119

southern rock yeah!
|
molt xules, pero sembla que al ripollés no ha caigut gaire no? a veure si aquesta setmana s'empastissa be
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5162

Cati.El Tossal nevat.
|
Magnìfic report.
L'enhorabona.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4196

La meva ecografia, ja amb el mono!!
|
Les fotos... MAGNÍFIQUES!!! 
Però el que és més espectacular és la peazo d'excursió que t'has fotut!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|