Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
21 Novembre de 2008, 20:19:06
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DISEÑO)
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 ... 35 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DISEÑO)  (Llegit 8954 vegades)
Cruck
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1795

Fals (Bages) 400 msm

Re: Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DIS
« Resposta #120 en: 5 Gener de 2006, 09:13:38 »

Jo en el seu dia el vaig fer amb 3 varilles i s'aguanta perfectament.

Els separadors els vaig fent tallant un casquillos partint de tubo rígit de plàstic blanc d'aquell que es fa servir per protegir instalacions elèctriques.
En línia

Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 14529

Re: Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DISEÑO)
« Resposta #121 en: 5 Gener de 2006, 09:24:32 »

Collons nano, com anem depuran el tema  Wink per cert que has fet servir entre plat i plat??

uns cilindres metal·lics de 2 cm amb rosca per la part interior... molt millor que utilitzar arandeles i tota la parafernalia... 
 Wink

També es poden posar trossos de tub de 20 mm. T'estalvies de cargolar. Recuperats d'antena de TV de banda I surten baratets i sembla que poden anar bé.
Veig que has posat 2 varilles. Què tal s'aguanta ?. El muntatge amb 3 sembla més estable i 4 potser no calen. Què dieu ?
Has trobat tot d'inoxidable ? Posats a fer valdria la pena.

doncs tot ben collat d'aguanta be amb dues varilles... tot i que amb tres és més estable. Quatre trobo que és massa... encara que si la garita és molt gran poster si que faria falta
En línia

Gale
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9567

Re: Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DISEÑO)
« Resposta #122 en: 5 Gener de 2006, 10:19:49 »

Buen trabajo.......................... Grin Lo único es que me parece que se te ha quedado un poco pequeño con platos de 18 Undecided Pero tú mismo has comprobado que, aunqye es un trabajo entretenido, no es excesivamente complicado ni largo.

Hoy vengo con un nuevo invento Tongue Ahor pongo tres fotos
En línia

Cruck
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1795

Fals (Bages) 400 msm

Re: Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DIS
« Resposta #123 en: 5 Gener de 2006, 10:49:44 »

Hoy vengo con un nuevo invento Tongue Ahor pongo tres fotos

Volviendo al anterior, imagino que el ventilador lo conectas a un trafo y a la corriente ¿no?

A ver si algún manitas del foro ha hecho la instalación del ventilador con placa solar ya que creo sería interesante. Yo no tengo demasiada idea en eso de la electrónica  Undecided
En línia

MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Missatges: 7181

Tardor 08, ja es aquí!

« Resposta #124 en: 5 Gener de 2006, 12:00:28 »

on has comprat els separadors aquests de 2 cm entre plat i plat? gracies Wink
En línia

Cerdanyola del Vallès, Vallès Occidental - 120 mnsm.
Observatori Cerdanyola Centre -  Observatori Cerdanyola Serraparera
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 14529

« Resposta #125 en: 5 Gener de 2006, 12:12:02 »

on has comprat els separadors aquests de 2 cm entre plat i plat? gracies Wink

els separadors aquests en una ferreteria i els plats al Jardiland de Mataro... aqui a Premià vaig buscar als xinos, tot a cent i en un centre de jardineria, i de blancs no n'hi havien...
En línia

Gale
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #126 en: 5 Gener de 2006, 14:38:44 »

Sí, sí, con un transformador de 12V Cheesy
En línia

Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 22552

Nova Zodiac

« Resposta #127 en: 5 Gener de 2006, 14:40:39 »

Yo soy tozudo como una mula, y me voy a comprar la plaquita solar, no me gusta eso de cables con tension al intemperie 
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
Gale
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #128 en: 5 Gener de 2006, 15:38:04 »

Yo soy tozudo como una mula, y me voy a comprar la plaquita solar, no me gusta eso de cables con tension al intemperie 

12 voltios es muy poquito Grin Se quemaría el transformador, antes que haber un corto en la red general de la casa, digo yo vamos Smiley
En línia

Pilgrim Corleone "il Piccolo Bambino"
También conocido como El Piyayo
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1104

Joey, Johnny, Marky, Dee Dee

« Resposta #129 en: 5 Gener de 2006, 16:30:11 »

12 voltios es muy poquito Grin Se quemaría el transformador, antes que haber un corto en la red general de la casa, digo yo vamos Smiley

Ni siquiera eso.........

Con unos manguitos de plástico termoretráctil para los empalmes de cables y un poquito de silicona en las juntas manguito-cable (para asegurar la estanqueidad) es que el corto está descartado............. siempre que no se sea un ñapas, claro..............

Además, lo que dice Galius: en caso de corto, fundes antes el trafo de 12v............ pero fijo...........

Y claro........ luego está el "gran invento" Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes de intercalar un fusible entre medias de unos pocos miliamperios (dependerá del consumo del motorcillo), que en caso de superar unos miliamperios máximos (un posible corto a la intemperie) se jode e interrumpe la electricidad (antes que se joda el trafo, claro.......)........
En línia

Lo hicieron porque no sabían que era imposible

¿Cuántos cestos de tierra tiene esa montaña? Si el cesto es grande... uno

Saludetes desde.........................

Grin Grin Grin ¡¡¡Ya no estoy en los mandriles!!! Grin Grin Grin

Pàgines: 1 ... 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 ... 35 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió