Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
23 Novembre de 2008, 11:07:00
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DISEÑO)
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DISEÑO)  (Llegit 8965 vegades)
perr
el metralleta
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1150

Re: Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DIS
« Resposta #300 en: 6 Febrer de 2006, 18:53:36 »

Inclusión en el interior de un tubo PVC forrado de cinta adhesiva alunizada ( la de las juntas del aire acondicionado ).
El ventilador ya lo cambié por uno de aspas más grandes.

Seguiré molestando....
Yo quiero verlo.... porfa ,porfa porfa
En línia

Mollet del Valles     Atl  85m
piolet
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1524

El Taga des de casa

Re: Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DIS
« Resposta #301 en: 6 Febrer de 2006, 18:58:56 »

Inclusión en el interior de un tubo PVC forrado de cinta adhesiva alunizada ( la de las juntas del aire acondicionado ).
El ventilador ya lo cambié por uno de aspas más grandes.

Seguiré molestando....
Yo quiero verlo.... porfa ,porfa porfa

Perarsus tol mundo que aun no hi vuelto de la obra con il material........ 

Al final va a parecer la Sagrada Familia.... Wink

Dadme tiempo, porfa.
En línia

Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm

perr
el metralleta
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1150

Re: Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DISEÑO)
« Resposta #302 en: 6 Febrer de 2006, 19:07:31 »

Falta la seccion de jardineria y seria como bricomania 2.... ú 3
En línia

Mollet del Valles     Atl  85m
Undulatus
Cumulus

Missatges: 115

Rubí, Vallès Occidental

« Resposta #303 en: 6 Febrer de 2006, 20:33:14 »

Cony!! Desde l'últim missatge aquest migdia i hi han més de 3 pàgines de missatges. Wink

Bigstorm:
a simple vista semblan massa separats, pensa que et pot entrar radiació reflexada des de baix si la distancia es molt gran entre els plats....

Crec que si, pasaré de 3cm a 1cm.

Empordanet:
 Jo a primer cop d'ull hem sembla que el forat interior es massa petit per que hi circuli el aire correctament

He vist que la Davis no te gaire forat al mig , potser si.

Egarenc:
Pues seguramente tuve suerte en acertar el diseño, pero yo insisto en un punto que todo el mundo pasa: pintar los platos aunque sean blancos. Además, en esa garitilla de platos veo que, en primer lugar los platos están demasiado separados y en segundo lugar que son platos muy gruesos y acumulan mucho calor.

La veritat, he buscat molt per no teir que pintar-los de blanc. Vols dir que aixó ajuda a baixar la temperatura? Huh

Boira:
On queda el sensor ?  a la part superior ?  allà pot acumular-se aire calent.

De totes maneres, a les comparatives diu que en un bon abric passiu (sense ventilador per circulació forçada) les mesures poden ser tranquilament de 4 ó 5º més en les condicions més desfavorables, o sigui sol d'estiu i gens d'aire.

En quant estimes els teus errors ?

Si, el sensor esta per sobre de la meitat.

Aquest dies he marcat una màxima de 21ºC al migdia quan la realitat eren 14 o 15.

Be, faré les modificacions pertinents i tornarem a fer probes.

Veo Roberto, que no eres muy amante de este tipo de garita "handmade". Hombre creo que es question de pillarle el truco, no?

En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3207

« Resposta #304 en: 6 Febrer de 2006, 21:46:15 »

Todas las garitas de platos hechas con este sitema son una mierda... Cool

Pues seguramente tuve suerte en acertar el diseño, pero yo insisto en un punto que todo el mundo pasa: pintar los platos aunque sean blancos. Además, en esa garitilla de platos veo que, en primer lugar los platos están demasiado separados y en segundo lugar que son platos muy gruesos y acumulan mucho calor.

Estoy de acuerdo en lo de pintar igualmente, sean blancos o no, pero te aseguro que aun pintando yo tenía temperaturas demasiado altas... el aire que entra se calienta al tocar los platos y eso falsea las temperaturas.

Hay que metérselo en la cabeza.

Yo tambien los pinte de blanco, les hice el agujero mas grande, les puse menos distancia, pero esos 3/4 grados de mas no me los quitó nadie. Sigo insistiendo, el valor de la temperatura es quizas de los parametros mas importantes y al cual el publico en general le presta mas atención, si queremos dar datos mas o menos fiables, hay que ir pensando en la compra de la garita Davis, o quien pueda una caseta de madera de las oficiales, pero eso ya es otro cantar.
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6820

Re: Construcción de abrigo con ventilación forzada, según modo-Mandor (NUEVO DISEÑO)
« Resposta #305 en: 6 Febrer de 2006, 21:50:20 »

Undulatus... no es cuestión de si soy amante o no de este tipo de garitas... es que después de intentar mil inventos no conseguí hacerla funcionar de forma correcta.

El sistema de poner unos simples platos no puede funcionar por que cuando los platos se calientan desprenden ese calor al aire que los rodea y eso afecta al sensor.

Incluso he llegado a pensar que los platos blancos en contra de lo que nos imaginamos no son los ideales, la luz los traspasa y no sé si eso comporta que el calor también lo haga con esa luz.

En línia
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*

Missatges: 30650

« Resposta #306 en: 6 Febrer de 2006, 22:08:56 »

Undulatus... no es cuestión de si soy amante o no de este tipo de garitas... es que después de intentar mil inventos no conseguí hacerla funcionar de forma correcta.

El sistema de poner unos simples platos no puede funcionar por que cuando los platos se calientan desprenden ese calor al aire que los rodea y eso afecta al sensor.

Incluso he llegado a pensar que los platos blancos en contra de lo que nos imaginamos no son los ideales, la luz los traspasa y no sé si eso comporta que el calor también lo haga con esa luz.

Papel de plata
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 22566

Nova Zodiac

« Resposta #307 en: 6 Febrer de 2006, 22:26:36 »

Jo la vaig fer amb plats marrons amb una pila de capes de selladora blanca, i acabat en esmalt blanc
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

« Resposta #308 en: 6 Febrer de 2006, 22:40:01 »

Papel de plata

Lo pensé, pero no lo hice.... si alguien se decide a probarlo...
En línia
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

« Resposta #309 en: 6 Febrer de 2006, 22:40:33 »

Jo la vaig fer amb plats marrons amb una pila de capes de selladora blanca, i acabat en esmalt blanc

I funciona...?
En línia
Pàgines: 1 ... 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió