Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1786

Fals (Bages) 400 msm
|
Acabo de leer este mensaje en el foro de WD. Su creador dice en este mensaje que ha estado hablando con el creador del VWS para unir esfuerzos.
HI all after alot of discussion with Ed, the author of VWS, we discovered we have alot in commen. So it has been decide, today (1/4/07) (or is in the USA 4/1/07) to combine resources and produce a WDVWS version Smile
Traducción: Después de muchas conversaciones con Ed, autor del VWS, descubrimos muchas cosas en común. Por lo que hoy día 1-04-07 (en USA 04/1/07) combinar esfuerzos y producir una versión WDVWS
Creo que es una gran noticia. Veremos cuando sale la versión 
Fuente: http://www.weather-watch.com/smf/index.php/topic,23648.0/topicseen.html
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Breitling
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 127
Luis
|
Veremos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3309

|
Tiene buena pinta... la unión hace la fuerza.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1295

|
Jo no em fiaria massa de la notícia - a la majoria del món el primer d'abril és el dia de les innocentades, no pas el 28 de desembre com aquí - crec que molts han caigut en la broma!
Remarquen en el post original com insisteixen en la data i l'escriuen fins i tot en dos formats - avís a navegants...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Breitling
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 127
Luis
|
Shhh!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3309

|
Vaja, quina gràcia...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1295

|
Jo inicialment també, però sabia de les greus desavinences entre els dos autors, el de weather display banejat del fòrum del VWS des de fa temps. I justament jo vaig fer fa anys una proposta conjunta sobre els dos programes als dos fòrums i gairebé s'em mengen simultàniament a dues bandes! En aquesta situació, el primer que pensa un és que no és possible, despertant totes les sospites que aviat afloren.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1786

Fals (Bages) 400 msm
|
Efectivament tenies raó, Casacota.
Ja ha sortit el famós "April fools day" (dia dels innocents per a ells) en el seu fòrum.
Jo no en sabia res del que cites anteriorment i vaig caure com un babau.
Mirem la part positiva, si no s'uneixen i competeixen s'esforçaran per donar més prestacions i millorar-lo individualment. O això seria lo interessant...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|