Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
24 Juliol de 2008, 11:14:22
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Calma després de la tempesta (PPCC)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Aventurilla
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 [4] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Aventurilla  (Llegit 591 vegades)
Low pressure
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Femení
Missatges: 4903

Vaxholm - Suècia

Re: Aventurilla
« Resposta #30 en: 3 Abril de 2007, 13:34:09 »

Risi.... parla amb els teus jefes i quedat a viure alla dalt,  directament.....

... ja et vindríem a visitar de tant en tant.

i tant i tant, ens sacrificariem per pujar-hi Grin
En línia

Sta. Coloma de Cervelló ~ 50msnm

"No pots arribar a imaginar com t’odio. No suporto que em remenis els cabells, que t’arrapis al meu cos. M’alteres, em desestabilitzes, em fas venir mal de cap, m’enterboleixes el pensament. I sempre acabes fent-me plorar.
No cal que piquis més al vidre. No et deixaré entrar. Fuig, deixa’m estar. Maleït siguis, vent."
rufaca
Cumulus Congestus
*

Gènere: Masculí
Missatges: 1998

PRULLANS

« Resposta #31 en: 3 Abril de 2007, 22:11:35 »

collons Shocked allà dalt, no son mariconades el que hi trobes Shocked Shocked Shocked
En línia

Prullans a la Cerdanya -pirineu oriental 1100mts.

ES LA MUJER  LA QUE ELIGE AL HOMBRE QUE LA ELEGIRA=QUE TENEN LA PAELLA PEL MANEG.
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 10638

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #32 en: 4 Abril de 2007, 07:28:45 »

Risi.... parla amb els teus jefes i quedat a viure alla dalt,  directament..... T'estalviaràs maldecaps. Smiley

Fà anys, als centres emissors com el del Pic d'Orri, hi havia "guardes" que s'encarregaven de petits manteniments i de tenir el centre en ordre per quant pujaven els tècnics. (  tenien casa gratis)

Tens raó, fins no fa molt al repetidor de Caro hi havia gent que treballava en torns de 24 hores, últimament hi pujen de tant en tant...Risi, suposo que per dins deuen ser tots pareguts no? Es que jo vaig visitar-lo fa uns anys i em vaig quedar sobtat la d'aparells que hi havia...i encara em va sobtar més saber que no tenien calefacció...la mateixa caldor dels aparells la feien servir (canalitzada) per calentar totes les estançes....
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Risi
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2390

Que els teus peus et portin allà on vols anar

« Resposta #33 en: 4 Abril de 2007, 07:35:41 »

Risi.... parla amb els teus jefes i quedat a viure alla dalt,  directament..... T'estalviaràs maldecaps. Smiley

Fà anys, als centres emissors com el del Pic d'Orri, hi havia "guardes" que s'encarregaven de petits manteniments i de tenir el centre en ordre per quant pujaven els tècnics. (  tenien casa gratis)

Tens raó, fins no fa molt al repetidor de Caro hi havia gent que treballava en torns de 24 hores, últimament hi pujen de tant en tant...Risi, suposo que per dins deuen ser tots pareguts no? Es que jo vaig visitar-lo fa uns anys i em vaig quedar sobtat la d'aparells que hi havia...i encara em va sobtar més saber que no tenien calefacció...la mateixa caldor dels aparells la feien servir (canalitzada) per calentar totes les estançes....

Quan es va muntar el centre emissor de l'orri es va fer amb la idea de quedar-se a viure els tècnics per torns de una setmana amb una guardesa i vigilant com be diu en Piolet, però quan va arribar el primer hivern allà no va quedar ni l'apuntador  Roll Eyes

allò està preparat per viure i no li falta de res: 5 habitacions, cuina tres banys dos menjadors, calefacció, despensa i el que vulguis el problema es que no pots sortir a la porta del carrer durant molts dies i si t'agafa un mal de pantxa  Tongue
En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
torreneules
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2546

fageda montseny

« Resposta #34 en: 5 Abril de 2007, 10:05:29 »