Pàgines: 1 2 [3] 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: L'Orri avui (Llegit 1483 vegades)
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4244

Neu, neu!!!
|
Ai ai ai ai....cada cop em foto més nerviòs
la ratrac ja te el diposit ple  JOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJOJO Li he ensenyat a ma mare les fotos del refugi, i pobreta, li ha donat un atac de cor  Això no ho tens que fer mai, que pobres pateixen i no et deixaran venir  I mes si saben que es amb mi  jo a casa sempre els tinc enganyats i els hi dic que estic al despatx i els dies que es lia l'assumpte els hi dic que tenim una avaria a Vielha i ens quedem a dormir a un hotel  i en helicòpter sols hi vaig pujar un cop pobrets si saben la veritat els hi dona un patatus  Jajajaja, pobretes famílies Aquí a casa ja estàn acostumats. No diuen mai que NO  Exacte, se'ls ha de fotre canya ja de bon començament, que sàpiguen el pa que s'hi dóna!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30806
|