Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Empatx de neu (Llegit 434 vegades)
|
Ignasi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 120

El Midi d'Ossau des de l'Anayet (agost 2004)
|
El dilluns i el dimarts me'n vaig anar a Llanos del Hospital, més amunt de Benasque, camí del refugi de La Renclusa, per submergir-me a la neu.

Plovía bastant, però vaig pensar que un bany de neu m'aniria bé per desconnectar de l'habitual.
Us poso unes fotos:
Poc abans d'arribar al final de la carretera hi ha el Plan de Senarta, on arrenca la vall de Vallibierna

Només arribar al lloc on començava la caminata, es veien petits allaus

Després de caminar un parell d'hores, i mollats fins el moll dels ossos, varem passar per un antic refugi (que sembla que l'han arreglat) i ens hi vam quedar a passar la nit. La intenció era seguir caminant més estona i plantar la tenda a la neu, però la situació es va fer impossible

Mirar com neva relaxa bastant quan estàs aixoplugat

Després d'un sopar calent va bé un traguinyol de wisky irlandès: es dorm millor

A mitja nit "vaig haver de sortir" i seguia nevant...

Altres seguien dormint...

Neu caiguda durant la nit

Petita "estació meteo" de canell: +2ºC i 801mbar

Algunes imatges del camí de tornada

La llei del més fort: quan les coses venen mal dades, cal matar per sobreviure NOMÉS ÉS VÀLID PELS ANIMALS 

Més neu: ¡¡ fins atipar-se !!

L'hotelet de Llanos del hospital, que no està gens malament

Ja hem arribat

Han caigut prop de 20 cm en menys de 24 hores

Algunes fotos abans de marxar

El Valle de Benasque cobert de boira

El sol picant fort

I això s'ha acabat.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salutacions,
Ignasi
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3643

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
Precioses les fotos!!
quanta neu!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3363

Termi-meteo... :P
|
Molt maques les fotos! Què bé que li queda aquest "vestit" al Pirineu!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll