Autor
|
Tema: Firefox VS Opera (Llegit 1516 vegades)
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1295

|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9992

|
Quina putada...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Quina putada...  Putada ?? si amb el mierdows és el pà de cada setmana  Han destar-hi acostumats home.......  els que anem amb linux o mac, sóm únix  Noi, doncs aquesta vegada no era el mierdows, era bastant més senzill: la pila del BIOS esgotada. Així, al connectar l'ordinador, agafava el que li venia pel cap, i ja pots comptar! Aquí no hi ha linux que valgui!
Però acabo de trobar una cosa al Firefox que no m'agrada gens: si tens diverses finestres obertes, i en una hi ha l'ordre "refresh" per a actualitzar-se automàticament, com algunes pàgines de radars per exemple, cada vegada que es refresca una d'aquestes finestres es posa automàticament en primer terme. Així, si estàs llegint o escrivint una altra cosa (com per exemple en aquest fòrum) la pàgina et desapareix i veus l'altra. En Internet Explorer això no passa, i en el Firefox (versió windows) no he trobat on desactivar-ho. Crec recordar que en versions anteriors això no passava, és des de l'última actualització del firefox de fa aproximadament una setmana. Algú sap si es pot evitar?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Osti tu, no sabia que estic en un centre de computacis! Deu ser alguna mutació deguda al canvi climàtic!
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2404

|
Quina putada...  Putada ?? si amb el mierdows és el pà de cada setmana  Han destar-hi acostumats home.......  els que anem amb linux o mac, sóm únix  Noi, doncs aquesta vegada no era el mierdows, era bastant més senzill: la pila del BIOS esgotada. Així, al connectar l'ordinador, agafava el que li venia pel cap, Vas estar de sort.
Va haver-hi unes generacions de PC que portaven un xipet amb pila interna. Quan s'esgotava hauries d'haver canviat el xip, que ja era obsolet. A sobre, quan passava això, no podia establir-se la configuració a mà. Vaig haver de llençar un laptop molt tonto però que m'anava bé com a terminal d'uns instruments. Potser tenia 10 anys, però a mi em feia un bon servei.
D'això se'n diu "obsolescència programada".
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2404

|
Microsoft, fa temps, es dedicava a comprar petites empreses innovadores, sobretot de gent jove. Després podia fer dues coses: absorvir i continuar amb els productes o molt sovint fer desaparèixer totalment qualsevol rastre de l'innovació aliena.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|