Autor
|
Tema: Firefox VS Opera (Llegit 1444 vegades)
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12874

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Són 2 excel-lents navegadors.. però ja fa mooolt de temps que no uso l'opera pel tema de les fonts......
Ja em passava amb linux, i ara en mac..... es la 2ª o 3ª revisió que provo i no hi ha manera d'ajustar les fonts per navegar pel web, per a que es vegin tant clarament com al firefox..... quins collons... el tipus de lletra de l'opera és com a borrosa i bruta...... us poso unes captures de pantalla, veureu rapidament la diferencia dels dos.
Algú que usi opera pot posar una captura a veure com visualitza el forum ?? he tocat i retocat 1001 forma de posar les fonts, tipus i tamanys........ res.....
Però opera té una cosa que m'agrada molt, un mail integrat, que per clicar als correus que reps del forum des del menú de l'esquerra mentre navegues és còmode, ràpid i sobretot practic.... però em ploren els ulls de llegir amb aquest navegador......
Algú sap la formula màgica
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9977

|
Segur que hi ha alguna extensió pel correu al Firefox. D'altra banda, Opera és un gran navegador però no és lliure 
Garil, el problema és amb l'antialias, que Opera l'aplica i el Firefox no. En pantalles de tub, l'antialias fa que es vegi més suau i net, però en TFT es veu fatal.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9977

|
Això ho feia l'antic Netscape Navigator i després el Mozilla. Però es van separar els components, perquè la suite completa ocupava un ou i mig de l'altre.
Ara, com que tu, si se t'acaba el disc pots continuar amb la pantalla, potser el pots provar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|