Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
1 Desembre de 2008, 17:09:25
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Firefox VS Opera
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 [5] 6 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Firefox VS Opera  (Llegit 1660 vegades)
casacota
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 1340

Re: Firefox VS Opera
« Resposta #40 en: 10 Abril de 2007, 13:23:20 »

En línia

Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Gènere: Masculí
Missatges: 10036

« Resposta #41 en: 10 Abril de 2007, 14:55:06 »

Quina putada...
En línia

Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 13190

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

« Resposta #42 en: 10 Abril de 2007, 15:10:47 »

Quina putada...
Putada ?? si amb el mierdows és el pà de cada setmana Grin

Han destar-hi acostumats home.......  Evil

els que anem amb linux o mac, sóm únix
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

casacota
Cumulus Congestus
*

« Resposta #43 en: 17 Abril de 2007, 09:00:35 »

Quina putada...

Noi, doncs aquesta vegada no era el mierdows, era bastant més senzill: la pila del BIOS esgotada. Així, al connectar l'ordinador, agafava el que li venia pel cap, i ja pots comptar! Aquí no hi ha linux que valgui!

Però acabo de trobar una cosa al Firefox que no m'agrada gens: si tens diverses finestres obertes, i en una hi ha l'ordre "refresh" per a actualitzar-se automàticament, com algunes pàgines de radars per exemple, cada vegada que es refresca una d'aquestes finestres es posa automàticament en primer terme. Així, si estàs llegint o escrivint una altra cosa (com per exemple en aquest fòrum) la pàgina et desapareix i veus l'altra. En Internet Explorer això no passa, i en el Firefox (versió windows) no he trobat on desactivar-ho. Crec recordar que en versions anteriors això no passava, és des de l'última actualització del firefox de fa aproximadament una setmana. Algú sap si es pot evitar?
En línia

casacota
Cumulus Congestus
*

« Resposta #44 en: 17 Abril de 2007, 09:03:29 »

Osti tu, no sabia que estic en un centre de computacis! Deu ser alguna mutació deguda al canvi climàtic!

* Garil.jpg.png (4.62 KB, 381x99 - vist 43 vegades.)
En línia

boira
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 2574

« Resposta #45 en: 17 Abril de 2007, 09:45:17 »

Quina putada...

Noi, doncs aquesta vegada no era el mierdows, era bastant més senzill: la pila del BIOS esgotada. Així, al connectar l'ordinador, agafava el que li venia pel cap,

Vas estar de sort.

Va haver-hi unes generacions de PC que portaven un xipet amb pila interna. Quan s'esgotava hauries d'haver canviat el xip, que ja era obsolet. A sobre, quan passava això, no podia establir-se la configuració a mà. Vaig haver de llençar un laptop molt tonto però que m'anava bé com a terminal d'uns instruments. Potser tenia 10 anys, però a mi em feia un bon servei.

D'això se'n diu "obsolescència programada".
En línia
Egarenc
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #46 en: 17 Abril de 2007, 10:05:01 »

Però acabo de trobar una cosa al Firefox que no m'agrada gens: si tens diverses finestres obertes, i en una hi ha l'ordre "refresh" per a actualitzar-se automàticament, com algunes pàgines de radars per exemple, cada vegada que es refresca una d'aquestes finestres es posa automàticament en primer terme.

I per què no fas servir les pestanyes? Es una característica que fa molt que hi és i que fins i tot ara Microsoft ho ha innovat en primícia en el seu Ecs-plorer! Tongue
En línia

Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 8620

Un bitxo a casa....

« Resposta #47 en: 17 Abril de 2007, 10:20:42 »

Però acabo de trobar una cosa al Firefox que no m'agrada gens: si tens diverses finestres obertes, i en una hi ha l'ordre "refresh" per a actualitzar-se automàticament, com algunes pàgines de radars per exemple, cada vegada que es refresca una d'aquestes finestres es posa automàticament en primer terme.

I per què no fas servir les pestanyes? Es una característica que fa molt que hi és i que fins i tot ara Microsoft ho ha innovat en primícia en el seu Ecs-plorer! Tongue
Ah, però no era un invent de Microsoft, com l'Internet? Ah! Què m'estàs dient!! Que Internet NO ÉS UN INVENT DE MICROSOFT!!??  Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Però, però..... el que hem vols dir és que, realment Microsoft.... HO HA APORTAT GAIREBÉ RES A LA INFORMATICA I GAIREBÉ TOT ÉS PLAGIAT I COMPRAT?? 

Grin Grin Grin Grin
En línia

Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas..

El meu equip de butxaca....

boira
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 2574

« Resposta #48 en: 17 Abril de 2007, 10:26:35 »

Ah, però no era un invent de Microsoft, com l'Internet? Ah! Què m'estàs dient!! Que Internet NO ÉS UN INVENT DE MICROSOFT!!??  Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Però, però..... el que hem vols dir és que, realment Microsoft.... HO HA APORTAT GAIREBÉ RES A LA INFORMATICA I GAIREBÉ TOT ÉS PLAGIAT I COMPRAT?? 

Grin Grin Grin Grin

Microsoft, fa temps, es dedicava a comprar petites empreses innovadores, sobretot de gent jove. Després podia fer dues coses: absorvir i continuar amb els productes o molt sovint fer desaparèixer totalment qualsevol rastre de l'innovació aliena.
En línia
Egarenc
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #49 en: 17 Abril de 2007, 10:35:08 »

Microsoft, fa temps, es dedicava a comprar petites empreses innovadores, sobretot de gent jove. Després podia fer dues coses: absorvir i continuar amb els productes o molt sovint fer desaparèixer totalment qualsevol rastre de l'innovació aliena.

Començant per l'MS-DOS, que estava basat en CP/M, sistema operatiu escrit per Digital Research.

Sí, l'empresa ja no existeix...
En línia

Pàgines: 1 2 3 4 [5] 6 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió