Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Alarma sonora de tempesta (Llegit 321 vegades)
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1295

|
Acabo d'instal·lar una versió especial de l'applet de java del detector de llamps que incorpora una alarma sonora quan es detecta una tempesta en una àrea determinada. Està configurada en un radi de 300 km del Pallars Jussà, cobrint doncs tot el Pirineu, el Rosselló, part del Llenguadoc, Principats de Catalunya i d'Andorra, Navarra, l'Aragó i l'extrem nord del país valencià. La pàgina es pot deixar doncs funcionant en segon terme, i si els altaveus estan connectats es sentirà un tro cada vegada que es detecti en aquesta àrea com a mínim un llamp entre dues actualitzacions (cada minut).
La pàgina és http://llamps.casacota.cat - només cal esperar que llampegui...
PD: a casa em comenten que estic ben grillat, i que l'ordinador de totes maneres és una caixa de trons
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|

Me lo apunto...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3882

Michael Connelly
|
Quan plegui de treballar i arrivi a casa pa'los favoritos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Ara, amb l'activitat elèctrica minvant, he vist que la cosa estava hipersensible, amb un sol llamp per minut al golf de Biscaia ja es disparava. L'he anat afluixant, i ara sembla que ja no és tan exagerat. Resulta que és una versió no documentada i no suportada que el seu autor ha penjat "perquè sí" en el fòrum d'astrogenic, per tant tampoc és qüestió de molestar. Però amb el temps s'aconseguirà.
Si a algú li sona massa sensible, possiblement haurà de buidar la memòria cau del seu navegador, ja que els paràmetres dels applets de java s'hi queden sovint de manera persistent, fins i tot al recarregar la pàgina.
El tro que sona, a una cerca distància, sembla un tro de debò. Connectat a bons altaveus i/o amb subwoofer pot fer tremolar els vidres, m'agraden els enregistraments "espantosos" com per exemple aquest altre.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Per cert, si algú s'interessa pel detector de llamps i el seu funcionament, n'he posat aquí el llibre d'instruccions.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat

|
Ara la cosa s'està animant per l'oest de la meva posició, i per fi he pogut comprovar que el tro que tinc a la pàgina principal de l'estació també funciona - s'activa al carregar la pàgina si hi ha un nucli tempestuós a menys de 200 km
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|