Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: PLUVIOMETRE NOU: Oregon RGR 122 (Llegit 678 vegades)
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6820
|
Sí, pero a parte de que no es demasiado correcto hacer eso... es que la calibración del propio pluvio ya no es muy buena...
Me he encontrado con que a veces el Hellmann me da 30mm y el Oregon 25. Claro que tampoco es siempre así, todo depende como ya sabemos de la intensidad, viento, etc...
De todas formas con el embudo va mucho mejor, aunque el embudo corre el riesgo de que si no haces bien los cálculos, metes una bambada de cojones... y alguno hay por ahí...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2594

|
Mientras no se evapore (cosa muy probable) lo que quede pendiente de un espisodio sumará en el siguiente.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14657

wind power
|
L'experiència es que amb aquest pluvio es perd molta, moltíssima pluja...al llarg dels mesos i de l'any. Com no tinguis un hellmann o un pluvio manual al costat, per anar contrastant, ho tens clar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4221

La meva ecografia, ja amb el mono!!
|
La putada es que jo visc un un bloc on els veien són una mica raros i la terrassa es tambe una mica rara. Jo volia comprarme directament un Hellman que gairebé vaL el mateix que l'Oregon. Però per anar a calcular la precipitació havia de saltar una tanca i tal, i podria tenir problemes amb els veïns. Ja se que aquest és més impreciís, però en definitiva per tenir un calcul una mica orientatiiu de la precipitació caiguda amb aquest jaaniré fent. A més de tots els digitals que tenien a la botiga cap tenia una resolució inferior a 1mm 
Gràcies a tots pels vostres comentaris
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|