Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: WMR928NX (enciclopedia) y Linux (Llegit 646 vegades)
|
riudoms
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 114

|
Hola.
Hay alguien que sepa si puedo conectar la salida de la Oregon Scientific WMR928NX (la de la enciclopedia) a un linux para recoger los datos?
Si no, hare lo que he leido en el foro de poner un portatil para recoger los datos, pero, como tengo un linux en casa funcionando las 24 H. de servidor web, seria mejor aprovecharlo y no haber de tener otro ordenador funcionando las 24 h.
Saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 583
|
El Weather Display parece que la acepta y tiene versión linux
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 1798

Fals (Bages) 400 msm
|
Hola y bienvenido !
Si que se puede. Tienes que conseguir un programa que tenga esa opción.
Yo sé que el Weather Display lo tiene. Puedes mirar en su web. Yo estoy preparando un tutorial acerca de ese programa pero dada mi total inexperiencia en Linux lo estoy haciendo para el Windows (Mierdows... para algunos )
Seguro que enseguida aparecerán los LINUXENOS del foro por aquí 
Gariiiiiiiiiillllllllllllllll, Egareeeeeeeeeeeeeenccc...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10037

|
Pues sí, se puede. El weather display es uno y el más extendido. WX/net es otro: http://www.hutchrick.com/wxnet/
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Néstor
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 66

|
Buenas,
Habeis conseguido hacer funcionar la estación en linux?. Yo lo estoy probando pero no hay manera.... . Instale el wx/net y estos son los problemas. Cuando ejecuto el servidor: sudo ./wxnet-server-start nestor@ubuntu:/usr/local/wxnet/sbin$ Error: file specified "NONE" is not a (plain) file. a pesar del error ejecuto el cliente y me dice: No configuration file found. pero el programa arranca, voy a Connection -- Connect y me dice "Couldn't connect to localhost"
Como no hay manera instalo el Weather Display. Lo configuro con el puerto1, y en principio no hay ningun error, salvo que la temperatura siempre marca 13º cuando estoy a 11.8º la humedad 90 cuando hay 67, y la presion 1013 cuando estoy a 969 
Alguna idea? Gracias
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
riudoms
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Hola.
Jo el tinc funcionant, en una Mandrake 9.1, em vaig baixar el WeatherD-5.5a.tar.gz i tambe la ultima versió del executable la 5.5c
Ho vaig instalar tot, vaig substituir l'executable per l'ultima versió, allí ja et diu que no ho executis com a root, executo el ./GoWeather.sh i ja em va funcionar tot, rebia totes les dades, etc.
Ja veus que jo no faig servir el server i client separats, si no el "tot en un"
Per a configurar-ho tot per a publicar els valors a internet, hi vaig tenir de perdre unes quantes hores, em va costar una mica.
Si els valors no t'els modifica, es que alguna cosa no va be, però si es que estan desplaçats, per exemple, et marca 13 en lloc de 10, 14 en lloc de 11, etc. hi ha una pantalla on ho pots ajustar, jo ho vaig fer amb la pressió, per a que em marques la corresponent al nivell del mar.
No se si t'he solucionat massa cosa, però si tens més dubtes, fes-ho saber.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Néstor
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 66

|
No hi ha manera, he instalat el programa que ve per a windows (en windows clar), i desde allà tampoc en llegeix les dades, a la ajuda del programa diu que si no les llegeix comprovis que el transformador esta conectat (ok, ho està) i que tinguis activat a la consola el port RS232 .
Com s'activa el port a la consola?
edito: desde el programa Virtual Weather, quan selecciono el port de comunicacio COM1, despres surt una finestra amb el estat de les bateries, allà si que hem detecta el sensors que tinc instalats, en canvi no mostra les dades per pantalla
edito de nou: Al Virtual Weather funciona sense problemas, vaig cap a linux a investigar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
riudoms
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
No hi ha manera, he instalat el programa que ve per a windows (en windows clar), i desde allà tampoc en llegeix les dades, a la ajuda del programa diu que si no les llegeix comprovis que el transformador esta conectat (ok, ho està) i que tinguis activat a la consola el port RS232  . Com s'activa el port a la consola? edito: desde el programa Virtual Weather, quan selecciono el port de comunicacio COM1, despres surt una finestra amb el estat de les bateries, allà si que hem detecta el sensors que tinc instalats, en canvi no mostra les dades per pantalla edito de nou: Al Virtual Weather funciona sense problemas, vaig cap a linux a investigar Vigila que no tinguis el port serie del linux utilitzat per alguna altra cosa, mira tambe el tema de permisos de /dev/ttyS0, que el usuari que executa el Weather Display, tingui permisos per utilitzar-lo.
Sort.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13206

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Ja li has dit al software en quin port el tens conectat ?? a preferencies per defecte et posa COM2... si el tens a l'1 canvia-ho... 
Aquest programa té per pujar plantilles via ftp ??
Es que voldria provar-lo per un colega a veure que tal... Un tutorial d'algú que el faci anar amb unes capturetes de pantalla d'instal-lació i posada a punt sería maravellós
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|