Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
12 Octubre de 2008, 08:42:59
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Problemes weather monitor II
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Problemes weather monitor II  (Llegit 241 vegades)
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 13004

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD

Problemes weather monitor II
« en: 29 Desembre de 2005, 23:31:02 »

He rebut aquest mail d'un col-laborador del mapa d'estacions. A veure si elpodem ajudar Cheesy

Hola Joan Carles,

volia comentar-vos un problema que tinc darrerament amb la Davis i que afecta a Meteoclimatic...

Tinc una weather monitor II, i des de fa algun temps, molt de tant en tant no sé perqué , peròp està relacionat amb si toco la consola (si consulto la màxima o la mínima...) doncs apareix un error i queda registrat un valor mínim o màxim exagerat, que queda gravat a la consola i que per tant passa a Meteoclimatic.

Imagino que això és problema meu; de l'estació, però més que res us ho volia comentar per si tenieu coneixement d'algú altre que també li passi...

La veritat és que passa poc, però precisament ha passat avui, que havíem registrat una mínima de -11,1ºC real, i un error a la consola ha deixat gravat -18ºC... valor fals. Bé, no és greu si la gent després  entra a la meva web i consulta les gràfiques de weatherlink o busca la base de dades... doncs allí ja es veu que és un error puntual; però vaja que dubto que ningú ho faci, doncs com avui podria fins i tot haver passat per bó.

Bé, només era això;  res, que Bon Any i merci per avançat!
                                                                                                      Manel

http://www.meteobaga.com[u][/u]
En línia

Cambrils (Tarragona)
Rainwise MKIII Professional + Datalogger + Oracle
www.meteocambrils.com
www.meteoclimatic.com

g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 6401

Ibiza ciudad

Re: Problemes weather monitor II
« Resposta #1 en: 30 Desembre de 2005, 00:10:57 »

Para empezar lo basico, repaso de pilas, observacion a los sensores y recepcion de los mismos, luego, averiguar si esos errores suelen coincidir en horarios.
En línia

Puerto de Sant Antoni               http://www.meteoibiza.com

Previsión local para Sant Antoni de Portmany: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Previsión local para Ibiza ciudad: Modelo gráfico - Versión texto - RSS

Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9991

« Resposta #2 en: 30 Desembre de 2005, 17:04:23 »

Es un problema de la Monitor II...
A mi també em passa i em sembla que al Tin també, però la diferència és que el datalogger de l'ordinador no el detecta (us he dit que el meu va en Linux? Grin Grin)
Possiblement es pot solucionar actualitzant la versió del Weatherlink. A la consola continuarà constant, però al menys no el registrarà l'ordinador.
En línia

Berecochee
Fractocumulus
**

Missatges: 73

« Resposta #3 en: 30 Desembre de 2005, 20:16:43 »

Yo tengo esa misma estación, pero utilizo el VWS porque me convence más que el weatherlink.
A mi no me ocurre nada de eso. Lo único que pasa alguna vez es que la mínima o máxima de un día en la consola varíe alguna décima con lo que marca el programa.
Yo tengo el pc apagado, descargo los datos 1 vez por semana y le tengo puesto un intervalo de 10 minutos.
Es posible que algún día, por ejemplo, haya una mínima de 0,5º en la consola a las 8:05 y el programa me marque 0,6º a las  8:10 como temperatura mínima.
Lo que te pasa a tí es un poco extraño, es posible que tenga demasiada longitud  el cable del termómetro (la mía funciona con 40 metros, pero si le pongo 45 la temperatura no marca bien) o algún problema con la toma de tierra.

Saludos
En línia
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió