Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Esmorzaret a Vilafranca del Comando castellonenc. Crónica. (Llegit 561 vegades)
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5138

Cati.El Tossal nevat.
|
Acabo d'arribar del esmorzar de Vilafranca.Ho hem pasat de puta mare i el matí ens ha cundit mol.
Esta vesprada faré la crónica i l'Ullal penjara fotos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gea
Sola en casa
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

El Miracle de la VIDA
|
vinga vaaaaaaaaaa... posa-les-fotikooooooooosss
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Cati.El Tossal nevat.
|
M'he alçat dessebut perque la temperatura a Castelló marcaba 9'2º.
He eixit cap a Vilafranca a les 8'10. Al eixir de Castelló 11º, a Borriol 14º, a La Pobla Tornesa 8º ( pujan) a Vall d'Alba (fondalada) 2º, a La Pelejana 4º, així he estat una bona estona fins arribar a Albocasser on el termómetre del cotxe marcaba 8º, al entrador de Catí ( he pasat a replegar a L'Alex) 10º, a Catí 11º.Faig aquesta introducció perque ha segut espectacular la "moguda termométrica".
En arrivar a Vilafranca el Gárseg ja mos esperabe, al moment han arribat Ullal i Meteomaestrat ( el castellonero no ha pogut estar perque tenie feina).Salutacions, abraçades i .....a esmorçar. Xarrar i menjar, xarrar i xarrar, menjar i xarrar...
"!Que no farem una "bojada"¡, ha dit algú, ¿Quina? han respost els altres. ¿Anem a Mirambel?... ¿Cuans Kms. hi han? L'Alex ha tret una maquineta que diu que porta insta.lat un GPS i diu, 45 Km. 55 minuts.
Com a que ere bon hora, !cap a Mirambel¡
Ens ha costat menys perque han arreglat la carretera.Hem pasat per Iglesuela del Cid (Ja en Aragó), Cantavieja ( L'Alex en el altímetre de la maquineta ens anabe dien l'alçada !!1.389 metres¡¡... i per fí hem arribat a Mirambel.
A tot açó L'Ullal s'estrenaba avuí com a fotógraf profesional, amb la seua camera nova de trinca .Li preguntabe a L'Alex aspectes técnics, l'Alex li responía amb un lenguatge que no enteniem, al meny l'Ullal i jo.
Passeig per el preciós Poble, l'Ullal fen fotos, l'Alex en la seua maquineta, el Garseg i Meteomaestrat xarran i observan i jo fuman.
¿Q'uin hora es?, pregunta ún, les 12 i vinticinc, contesta un altre.El de la "bojada" amb la má freganse la barbeta rumiaba...Jaume (Gárseg) "¿a cuan está Cuarto Pelado?" "a una mitja hora", respon.¿Voleu que hi anem, allí segur que hi ha neu?, ¿no es un xic tard?, diu Meteomaestrat. Lo que vullgueu, diu el de la bojada.10 segons de cavilamenta i ....móvils trucan a casa per a dir que arrivariem a dinar, pero mes tard.
Al eixir de Mirambel el temómetre marcaba 11º !Inusual per aquestes dades¡, al arrivar a Cantavieja ja marcava 8º i el cel estaba fosc, al enfilar les primeres rampes del Cuarto Pelado, 5º i ja hi havie neu per les voreres de la carretera.
L'ambientillo s'anava escalfant (anavem els cinc en un cotxe).Javi (Meteomaestrat) diu... !Ha baixat a cuatre graus¡...mentres mentres l'Ullal fen fotos, l'Alex i la seua maquineta i Jaume (Garseg) dien "está caien aiguaneu". El termómetre ja marcaba 3º, la neu estaba per tot arreu, el cel tapat, un xic de boira....i de moment !Ja hem arribat! (Els cinc fen força per a que el temómetre baixare més).
Baixem del cotxe, ens abriguem (feia fred i més amb el brusc canvi de temperatura) i començem a fer el "boig" !bola de neu va¡ !bola de neu ve! ( l'Ullal no abandonaba la seua camera).
!Quin paissatge mes bonic! !Tot nevaet¡, diu Meteomaestrat...trepitxem la neu i de sobte l'Ullal deixa la cámera i es deixa caure d'espatlla damun la neu.
!Ei nois! ¿Qué no hi tornarem?, es tard.
Tots al cotxe (Per cert qui portava el cotxe com el ha deixat en una vorera i hi havie un pam de neu no s'aclarie a traurel, !Quin topí está fet¡).
Arrivem a Vilafranca.Ens despedim. L'Alex es queda allí, L'Ullal, la seua cámera, Meteomaestrat i Meteocatí s'en van en un cotxe, jo en el meu.El termómetre marca 8º.
Rialles, abraçades, plans...!Si mos ix la loteria ( hem comprat uns decims al Bar on hem esmorçat) hem de fer una i ben grosa¡.
Aixina ens hem despedit.Per cert si ens toque la Grossa (la grossa, eh¡ no un altra) m'agradaría que ho compartirem amb vosaltre convidanvos a una SUPERQUEDADA.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

Cati.El Tossal nevat.
|
Jo he complit fican la croniqueta.! Ximo, esperem que penjes les fotos¡
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
gea
Sola en casa
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

El Miracle de la VIDA
|
Baixem del cotxe, ens abriguem (feia fred i més amb el brusc canvi de temperatura) i començem a fer el "boig" !bola de neu va¡ !bola de neu ve! ( l'Ullal no abandonaba la seua camera).
Així no vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaal 
jo vull neu!!!
a veure les fotikis
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Jeje, bona crònica dels fets, marmaneu.
Ja es nota que ho héu passat d'alló més be.
A vorer si en un poc més de llevant gelat neva a la Mariola i fem una quedada llamp!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|