Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Reportatge de la trobada castellonenca by Meteocatí (Llegit 329 vegades)
|
Meteocatí
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14565

|
En primer lloc vull dir que mos ho em passat molt bé i que hem xalat molt jugant amb la neu com uns crios. Com una imatge val més que mil paraules vaig a intentar fer un petit resum fotogràfic de lo que ha sigut la trobada castellonenca en 12 imatges.
Ens vam reunir a Vilafranca n’érem 5, l’escamot castellonenc al poder excepte un castellonero que per desgracia no va poder venir: Jaume (Gàrseg), Ximo (Ullal), Javi (Meteomaestrat), Ignasi (Marmaneu) i jo, Alex (Meteocatí)
Vam anar a esmorzar a un bar del poble i en acabar vam decidir anar a Mirambel (Terol, 875 msnm), dit i fet, tots cap allí, passarem per zones amb una altura superior a 1400 msnm, i prop del port de Cuarto Pelado (1657 msnm) merda 8ºC . Finalment arribarem a aquest poble tan ben conservat com ho demostren les imatges:
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
MeteocatíCATÍ - 661 msnm Temperatura mitjana: 14ºC Pluja mitjana a l'any: 649,1 mm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
mare... qué bé se ho heu passat maxo. Tenen bona pinta les fotos, Mirambel pareix un poble preciós amb eixes casetes i carrers empedrats...
La neu es altra cosa!
Xé, m'alegre amics...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|