Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Desembre de 2008, 17:44:25
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  WMR928NX (enciclopèdia) i Wi-fi o Bluetooth
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: WMR928NX (enciclopèdia) i Wi-fi o Bluetooth  (Llegit 4510 vegades)
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern

Re: WMR928NX (enciclopèdia) i Wi-fi o Bluetooth
« Resposta #20 en: 20 Gener de 2006, 14:40:01 »

uffff
En línia

montcaro
Estrat
*

Missatges: 13

« Resposta #21 en: 20 Gener de 2006, 15:57:42 »

Si... no és barat no...  Undecided però no vull quedar-me a mitges... Vull connectar-ho al PC i no tinc cap altra solució.  No puc passar cable entre dos pisos!!!

En línia
mckey
Cirrus

Missatges: 1

« Resposta #22 en: 20 Gener de 2006, 22:36:36 »

Hola...

He comprat aquest "aparato" per communicar via bluetooth amb la estació. El meu PC ja té receptor per tant solament necessito aquest dispositiu.

Espero que m'arribi la setmana propera. (això m'ha dit el proveedor)

Ja us informaré del resultat.

Jordi

Hola montcaro:

Soc nou amb aquest tema de la metereologia, però feia dies que hem rondava pel cap com poder fer una connexió inalambrica entre l'estació oregon i l'ordinador i veig que tu has trobat la solució, ja ens explicaràs com funciona "l'aparato". Posats a "rizar el rizo" saps si hi ha algun sofware per a PDA tipus el vw o similar? Ja seria la pera poder rebre les dades de l'estació a la PDA a través del bluetooh.
En línia
santboià
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1599

NenPirao XD...

« Resposta #23 en: 20 Gener de 2006, 23:04:31 »

buff, la verdad que tenemos solución para casi todo hoy en dia, conectar la estación via bluetoth una pasada, pero hacen falta mas esos 60 euros +los 15 del resptor
En línia

SANT BOI, 0-310 msnm, EL BALCÓ DEL BAIX i molt més...

montcaro
Estrat
*

« Resposta #24 en: 21 Gener de 2006, 10:16:05 »

Hola...

"Sus" prometo que us informaré.. Wink

Pel que fa a la teva pregunta, Mckey, ...no.. no conec cap soft. Però ho buscaré.
Jo també tinc una PDA i m'has donat la idea...  Roll Eyes

En línia
montcaro
Estrat
*

« Resposta #25 en: 29 Gener de 2006, 12:09:49 »

Hola a todos...

Bien... ya he recibido el adaptador a Bluetooth y..... de momento no me funciona.

Os explico.
Primero hay que configurar este adaptador para decirle sobre qué otro dispositivo quiere conectarse indicándole el MAC del dispositivo destino.  Es muy fácil de hacer (o eso creo yo, vamos)
Luego hay que conectarlo a la estación y desde el PC conectarse al nuevo dispositivo. Y esto, hasta aquí funciona. El adaptador me reconoce mi ordenador y éste me lo reconoce al pedirme autorización para conectar con el adaptador. Le pongo el pin y ya está.

Pero luego, en el software del wheather... no me sincroniza..  Cry
Y la verdad es que ya no se que hacer. Lo he probado en dos ordenadores. Uno fijo, con un adaptador externo bluetooth y con un portátil con bluetooth incorporado y me pasa lo mismo  en los dos... 

Joder... ya no me quedan uñas!!!! La madre que lo pa...!!!!

Lo único que me queda por probar es quitarle el conversor macho/macho que tengo que poner en el adaptador porque no se adapta directamente a la salida serie. Buscaré un cable serie hembra/hembra y lo volverá a probar.

En fin... perdonad el rollo. Seguiré en ello e informandoos.

Por cierto, una pregunta. Alguien sabe porque sale LL.L cuando en la tempertura exterior le pido el ·DEW·? (rocio)

Saludos a todos
Jordi

En línia
piolet
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1527

El Taga des de casa

« Resposta #26 en: 29 Gener de 2006, 12:30:15 »

Hola a todos...

Bien... ya he recibido el adaptador a Bluetooth y..... de momento no me funciona.

Os explico.
Primero hay que configurar este adaptador para decirle sobre qué otro dispositivo quiere conectarse indicándole el MAC del dispositivo destino.  Es muy fácil de hacer (o eso creo yo, vamos)
Luego hay que conectarlo a la estación y desde el PC conectarse al nuevo dispositivo. Y esto, hasta aquí funciona. El adaptador me reconoce mi ordenador y éste me lo reconoce al pedirme autorización para conectar con el adaptador. Le pongo el pin y ya está.

Y la verdad es que ya no se que hacer. Lo he probado en dos ordenadores. Uno fijo, con un adaptador externo bluetooth y con un portátil con bluetooth incorporado y me pasa lo mismo  en los dos... 

Lo único que me queda por probar es quitarle el conversor macho/macho que tengo que poner en el adaptador porque no se adapta directamente a la salida serie. Buscaré un cable serie hembra/hembra y lo volverá a probar.

Por cierto, una pregunta. Alguien sabe porque sale LL.L cuando en la tempertura exterior le pido el ·DEW·? (rocio)

Saludos a todos
Jordi

No lo se seguro, pero por lógica (a mi también me ha pasado) , creo que es cuando ya has alcanzado la temperatura y humedad de rocio.

Salu2 para ti también.
En línia

Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm

Tuscac
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1173

Capvespre ruent

« Resposta #27 en: 31 Gener de 2006, 10:45:43 »

Vaia passada l'adaptador Rs232 a bluetooth, això ha de funcionar!! és la solució definitiva, perquè jo ja no sabia com fer-ho per tenir la consola a un lloc ben visible de la casa per consultar les dades i alhora poder-ho tenir guardat a l'ordinador sense tenir l'ordinador al costat de la consola.
Uff vaia rotllo..
Anims Montcaro que segur que pot funcionar!! ja ens aniràs informant Cheesy
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
Tuscac
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1173

Capvespre ruent

« Resposta #28 en: 31 Gener de 2006, 10:57:33 »

Hola a todos...

Os explico.

Saludos a todos
Jordi

Ahora he estado pensando y creo que ya se porque no te funciona, segun lo dicho he deducido que utilizas el adaptador en la consola y emite via bluetooth y en tu ordenador con un adaptador bluetooh l recives pero el software del weather no te sincroniza, a lo mejor es porque busca los datos en el puerto serie y no esta preparado para recibirlo en un usb con bluetooh o un bluetooh incorporado en el portatil.
A lo mejor con otro receptor adaptador de rs232 y bluetooh en el puerto serie si te funcionaria. Ya se que sale un poco caro el invento para que luego no funcione !!

Es mi humilde aportacion Smiley
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
montcaro
Estrat
*

« Resposta #29 en: 31 Gener de 2006, 12:25:00 »

Hola Tuscac... I gracies per la teva resposta.

Així penses que si poso als dos extrems dos adaptadors iguals, un com a "enviador" i l'altre com a "receptor" pot funcionar?

No et creguis que és mala idea... al menys com a prova.

Parlaré amb el proveidor a veure si m'en deixa un... per a provar-ho  Undecided

Cordialment
Jordi
En línia
Pàgines: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió