Autor
|
Tema: WMR928NX (enciclopèdia) i Wi-fi o Bluetooth (Llegit 4263 vegades)
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 181

Llams i trons
|
Noves proves i noves conlusions: Quan connecto a través del port bluetooth, sembla que tot funciona (els botons dels sensors queden en vert), però en realitat no funciona res. És a dir, cap dada del VWS no s'actualitza.
Podeu veure que el connector reb dades iperò no envia res. Algun suggeriment?

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2400

|
Noves proves i noves conlusions: Quan connecto a través del port bluetooth, sembla que tot funciona (els botons dels sensors queden en vert), però en realitat no funciona res. És a dir, cap dada del VWS no s'actualitza.
Podeu veure que el connector reb dades iperò no envia res. Algun suggeriment?
No ho entenc.
El PC no ha d'enviar res i ja quadraria amb els enviats = 0. En canvi diu "recibidos", que voldria dir que l'enllaç bé que està funcionant, i no ho pinta. Una explicació seria que el format de dades del port sèrie no fos el correcte i el VWS no interpretés les dades. El Bluetooth que es connecta a la cònsola ha d'estar a 9600, 8, N, 1, que vol dir 9600 baud ó bits per segon, 8 bits de dades, sense paritat i 1 bit de stop.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

Llams i trons
|
Jo pensava que l'ordinador sí que enviava coses i que els "recibidos" eren coses que rebia el port serie. En aquest cas se m'acudeix una cosa, no serà que el tinc configurat al revés? és a dir com a port d'entrada en comptes de sortida?
Ara no puc comprovar-ho xq estic de viatge. El cap de setmana m'ho miro.
Gracies per l'ajuda
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

Llams i trons
|
Recupero el tema, ja que despres de setmanes de no poder-m'hi dedicar, avui ho he fet. He fet diverses proves i tot continua igual. Una pregunta, hi ha algun altre software, apart del VWS, per connectar-hi la Oregon? On puc trovar una versió, encara que sigui de prova? Així podré descartar que no sigui un problema del VWS. Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

Llams i trons
|
Gràcies boira. Ho provaré. Ja informaré dels resultats
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
QK2
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

Llams i trons
|
He fet la prova amb el Weather Display (Trial) i el resultat és el mateix. Una cosa curiosa és que a la pantalla del Weather Display. sota de la data i hora hi ha uns indicadors que posen "Data Received" i Data quality". Aquests indicadors estan en vermell quan engegues el programa i es posen en verd quan s'estableix la connexió amb l'estació. Doncs el segon es queda en vermell i el primer es posa en blanc i va fent com "destellos" (no em surt en català) de color verd.
No sé que més fer...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|