Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
29 Agost de 2008, 21:08:41
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Simetria al Matarranya (Almansa)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  WMR928NX (enciclopèdia) i Wi-fi o Bluetooth
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 7 8 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: WMR928NX (enciclopèdia) i Wi-fi o Bluetooth  (Llegit 4150 vegades)
QK2
Cumulus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 184

Llams i trons

WMR928NX (enciclopèdia) i Wi-fi o Bluetooth
« en: 30 Desembre de 2005, 21:10:50 »

Algú sap si hi ha algun artilugi que permeti connectar la WMR928NX mitjançant wi-fi? M'imagino alguna cosa que es connectés al port RS232C de l'estació i "parlés" amb wi-fi amb l'ordinador.

Gràcies i bon any!
En línia

Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3313

Dime de dónde vienes...

Re: WMR928NX (enciclopèdia) i Wi-fi
« Resposta #1 en: 30 Desembre de 2005, 22:10:31 »

Jo sempre he tingut ixe dubte... jo pensava amb conectar l'estació amb un adaptador de RS232 a USB i USB via bluetooh....

Nunca supe si funcionaría...
En línia

Ontinyent, 330-390 msnm, La Vall d'Albaida. València. 16,1ºC i 560 mm
Observatori passeig de les Germanies - Observatori st. Josep

boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2352

« Resposta #2 en: 30 Desembre de 2005, 23:51:15 »

Algú sap si hi ha algun artilugi que permeti connectar la WMR928NX mitjançant wi-fi? M'imagino alguna cosa que es connectés al port RS232C de l'estació i "parlés" amb wi-fi amb l'ordinador.

Gràcies i bon any!

Que jo sàpiga, existeixen uns inventillos per tenir ports remots (RS232) en un PC que s'accedeixen via Ethernet (TCP/IP) i per tant també serien accessibles, amb el hardware adequat, via Internet (connectant-ho a un router) o WiFi (amb un adaptador Ethernet/WiFi). O sigui tindríem en el PC uns drivers que permeterien configurar i accedir uns ports sèrie (COM) remots i una caixa remota amb els ports RS232 físics. Quan ho vaig mirar els elements eren bastant cars. S'utilitzen sobretot en automatització industrial.
En línia
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9984

« Resposta #3 en: 31 Desembre de 2005, 13:11:53 »

Gràcies i bon any!

Que jo sàpiga, existeixen uns inventillos per tenir ports remots (RS232) en un PC que s'accedeixen via Ethernet (TCP/IP) i per tant també serien accessibles, amb el hardware adequat, via Internet (connectant-ho a un router) o WiFi

Exacte. Jo en tinc un sobre la taula connectat a la Rainwise i va de perles. Si en lloc de connectar-lo a un switch el connectes a un punt d'accés wifi ja tenim l'invent acabat.
Pega: cal saber programar en C...
En línia

QK2
Cumulus

Llams i trons

Re: WMR928NX (enciclopèdia) i Wi-fi o Bluetooth
« Resposta #4 en: 31 Desembre de 2005, 14:05:03 »

Gràcies i bon any!

Que jo sàpiga, existeixen uns inventillos per tenir ports remots (RS232) en un PC que s'accedeixen via Ethernet (TCP/IP) i per tant també serien accessibles, amb el hardware adequat, via Internet (connectant-ho a un router) o WiFi

Exacte. Jo en tinc un sobre la taula connectat a la Rainwise i va de perles. Si en lloc de connectar-lo a un switch el connectes a un punt d'accés wifi ja tenim l'invent acabat.
Pega: cal saber programar en C...

Pega insuperable per a mi!!
En línia

QK2
Cumulus

Llams i trons

« Resposta #5 en: 31 Desembre de 2005, 17:41:48 »

Hi he donat unes quantes voltes i, conceptualment, penso que mitjançant bluetooth seria mes fàcil. Algú pot aportar-hi alguna cosa?
En línia

Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3313

Dime de dónde vienes...

« Resposta #6 en: 31 Desembre de 2005, 18:57:14 »

Hi he donat unes quantes voltes i, conceptualment, penso que mitjançant bluetooth seria mes fàcil. Algú pot aportar-hi alguna cosa?

Ixa era la meva idea...
En línia

Ontinyent, 330-390 msnm, La Vall d'Albaida. València. 16,1ºC i 560 mm
Observatori passeig de les Germanies - Observatori st. Josep

boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2352

« Resposta #7 en: 4 Gener de 2006, 16:23:47 »

Ixa era la meva idea...

Veig que si que hi han adaptadors RS232 <> Bluetooth per sustituir un cable sèrie. Un exemple: http://www.cablematic.com/index.php?fam=155&p=370 (el primer que he trobat, no vull fer publicitat de ningú).
En línia
riudoms
Cumulus

Missatges: 114

« Resposta #8 en: 4 Gener de 2006, 16:40:45 »

Si, veig que si que existeixen, jo vaig estar mirant per a conexions via wifi, doncs a casa ja tinc un router wifi, pero tot el que he trobat es massa car.

La solucio aquesta bluetooth diria que puja mes de 120 Eur. 60 pel que s'ha de conectar a la consola i 60 mes pel que has de conectar al serie del PC.

Al final ja tinc clar que pasare un cable de la consola al PC, es mes feina, pero mes barato.

Salut.
En línia

QK2
Cumulus

Llams i trons

« Resposta #9 en: 4 Gener de 2006, 18:20:55 »

Ixa era la meva idea...

Veig que si que hi han adaptadors RS232 <> Bluetooth per sustituir un cable sèrie. Un exemple: http://www.cablematic.com/index.php?fam=155&p=370 (el primer que he trobat, no vull fer publicitat de ningú).

Gràcies. Em sembla una bona opció.
En línia

Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 7 8 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió