Pàgines: 1 2 3 4 [5]
|
 |
|
Enquesta
|
| Pregunta: |
QUIN ESEL FENOMEN METEOROLOGIC QUE T'AGRADA MÉS??
| PLUJA |
|
  4 (9.3%) |
| NEU |
|
  34 (79.1%) |
| PEDRA(CALAMARSA) |
|
  1 (2.3%) |
| BOIRA |
|
  0 (0%) |
| LLAMPS |
|
  3 (7%) |
| ARC DE SANT MARTI |
|
  0 (0%) |
| GLAÇADES(LLEBRE) |
|
  1 (2.3%) |
|
|
| Total de vots: 43 |
|
Autor
|
Tema: QUIN ESEL FENOMEN METEOROLOGIC QUE T'AGRADA MÉS?? (Llegit 877 vegades)
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6401

Ibiza ciudad
|
He votado la lluvia, la nieve no la puedo escoger ya que aqui como que casi no la vemos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteoreus
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 372

|
He votat la NEU.. però coi si em foten davant un tornado tampoc diré que no.
Un dia amb gebrades fortes, arriba una supercellula, comença a pedregar amb llamps i trons... es forma un F5 i ves per on arriba un front fred i es fot a nevar Fot una ventada post frontal que s'ho emporta tot i l'aire fred que queda fot una glaçada de cal deu... que es desfà amb una advección de aire del sur (per contentar a tothom ) En un dia així el foro petaria de missatges.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5640

|
Jo se'ns dubte els llamps acompanyats per pluja forta, es a dir una BONA TEMPESTA. (te l'has deixat com opció a l'enquesta)
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 38,5 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30314

|
Una bona cel·lula convectiva.....arf arf arfff
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6832
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Neu, de totes, totes. Aquí glaça molt, i veure glaçar o gebrar no és res estrany a Salt i Girona, almenys als afores és pa de cada dia a l´hivern. Veure llamps, si se´n veuen, a l´estiu i menys a la primavera i tardor. Boires, se´n veuen, poques, però se´n veuen. La pluja també és un fenomen habitual. Però neu, veure neu a Girona cada cop és més car de veure, el promig de dies de neu fou de 1,2 dies entre 1911-60, doncs ve entre 1971-2000 sols és de 0,4 dies. Cada cop neva menys a Girona .
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
esclafit
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3980

Esmolant les eines
|
Neu, de totes, totes. Aquí glaça molt, i veure glaçar o gebrar no és res estrany a Salt i Girona, almenys als afores és pa de cada dia a l´hivern. Veure llamps, si se´n veuen, a l´estiu i menys a la primavera i tardor. Boires, se´n veuen, poques, però se´n veuen. La pluja també és un fenomen habitual. Però neu, veure neu a Girona cada cop és més car de veure, el promig de dies de neu fou de 1,2 dies entre 1911-60, doncs ve entre 1971-2000 sols és de 0,4 dies. Cada cop neva menys a Girona  . Cony..... si neva més a Bràfim que a Girona.
|
|
|
|
|
En línia
|
Bràfim ( Alt camp ), Tarragona Període 1983-2006, 542 mm i 15.4ºC anuals 236 msnm, a la zona del prelitoral nord tarragoní
|
|
|
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3931

|
La neu em torna boig, si la veig caure al meu poble sobretot.
També m'agraden bastant la resta de fenòmens. Les gelades són impressionants, pero per llàstima no les puc disfrutar gaire tampoc. Dels fenomens "habituals" m'apasionen els llamps i la pluja.
Els fenomens que no soporto, les ventades(em posa nerviós el vent) i el calabruix(meteorologicament apassionant però fa massa destrosses al camp)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 3 4 [5]
|