Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Vol a la Vall d'Aran ( anada ) (Llegit 860 vegades)
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Connectat
Missatges: 736
|
ostres, ara que m'ho miro bé, igual tens raó...de fet, no tindria sentit que haguéssiu passat per espot, pero té una retirada..  La ruta que vàrem fer va ser Aeroport de la Seu i direcció Castellbò, Sant Joan de l'Erm sortir al Pallars per Tírvia i continuar per Llavorsí, Esterri, València d'Aneu, Bosc del Gerdar ( la intenció era per Isil ) Bonaigua i Vaqueira mes o menys  així doncs crec que Espot no hi vàrem passar Després de passar Llavorsí, el pilot va seguir una línia recta i va passar ente Espot i Estaís, el refugi del Pla de la Font i ja va enfilar la vall que puja a la Bonaigua, deixant Esterri molt l'est....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell
|
ostres, ara que m'ho miro bé, igual tens raó...de fet, no tindria sentit que haguéssiu passat per espot, pero té una retirada..  La ruta que vàrem fer va ser Aeroport de la Seu i direcció Castellbò, Sant Joan de l'Erm sortir al Pallars per Tírvia i continuar per Llavorsí, Esterri, València d'Aneu, Bosc del Gerdar ( la intenció era per Isil ) Bonaigua i Vaqueira mes o menys  així doncs crec que Espot no hi vàrem passar Després de passar Llavorsí, el pilot va seguir una línia recta i va passar ente Espot i Estaís, el refugi del Pla de la Font i ja va enfilar la vall que puja a la Bonaigua, deixant Esterri molt l'est.... 
Pues vale 
no t'ho discutiré i menys a tu que també tens experiència en aquest saraus 
com ja he dit jo em faig un lio i camara amb ma i anant fent fotos la veritat que ni m'adono per on passem 
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Connectat
Missatges: 736
|
Jo flipo amb la quantitat i qualitat de fotos que treus des d'allà dalt...chapeau, noi!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|