Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Estàva en predeterminat.. i ho he camviat a la 3a opció per provar... i ara si que m'ix lerror en qualsevol pàgina de la carpeta del wordpress.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10037

|
Doncs accedeix amb el teu programa FTP i esborra el fitxer .htaccess (amb un punt al davant)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Ho tens en un directori apart? Puja aquest fitxer al directori anterior i executa'l amb el navegador: <?php unlink ('directori/.htaccess'); ?>
Si el directori on tens el blog es diu "wordpress", canvia el nom "directori" per "wordpress". Guarda'l amb el nom "delhtaccess.php" i puja'l al servidor just al directori anterior de "wordpress" (si és aquest) Despres, amb el navegador apunta a aquest fitxer ( http://onsigui.com/). Això esborrarà el fitxer i podràs tornar a accedir. Dins del servidor tinc la carpeta "blog" i dins tot el jaelo del wordpress (Arxius i carpetes). He creat un php nou amb el codi que m'has dit, i le guardat amb el nom delhtaccess.php al la carpeta anterior a la del "blog". L'he executada... i m'ix aixó:
Warning: unlink(directori/.htaccess): No such file or directory in /var/www/vhost/ontimet.es/home/html/delhtaccess.php on line 2
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Ara puc entrar com abans, però continue tinguent el error de sempre...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10037

|
Només funciona la primera vegada. Ara ja el pots esborrar.
Ara ves a la configuració i deixa la opció que t'he posat abans a la de dalt de tot (per defecte). I quant a l'error... bé, depens de la voluntat dels que et porten el servidor per saber quin és l'error exacte...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Val, a vorer que em diuen.
Gràcies Egarennnnnc !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Finalmebnt, ho he aconseguit !! 
Realmente no havia activat el plugin que em dia açó... però ha sigut activar-lo des del menú i ja està !!
Note: A small minority of WP users have experienced 500 Internal Server error messages after upgrading to WordPress v2.0.5. If you are part of the small minority of WP users seeing 500 error messages (or anything about 302) after upgrading to WordPress 2.0.5, listen up.
First, download this plugin, http://txfx.net/code/wordpress/wordpress-tuneup/wordpress-205-tuneup/ upload it to your wp-content/plugins/ directory and activate it by going to the “Plugins” menu and clicking “Activate” next to the “WordPress 2.0.5 Tuneup” listing. If you get the error message after logging in and thus cannot click the “Plugins” tab, manually type {WPDIR}/wp-admin/plugins.php into your address bar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Vaqueret
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 235

The CloudMaker Experiment....
|
Bé!!!
No mes es falta canviar la codificació de la base de dades des de ISO-8859-1 a UTF-8 i a dirfrutarrrr....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|