Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Cerdanya i Cadí des de l'aire (Llegit 820 vegades)
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2419

Ibón de Plan, per perdre-s’hi
|
Hola aquest dies no parem de anar amunt i avall amb el helicòpter, he volgut aprofitar aquest dies en fotografiar els vols ara que es veu neu, ja que aquesta ha estat absent pràcticament tot l’hivern
Aquest vol es a la Tossa d’Alp
Sortim de l’aeroport de la Seu i passem damunt de Montferrer i Castellciutat

La Seu

l’ermita de sant Antoni

i agafem direcció a la Cerdanya i ja es veu el Cadí

Arseguel, encara que no es veu massa be, aquesta va per tu Ignasi 

Algunes masies

Martinet i Montellà

Bellver de Cerdanya

Boca nord del túnel del Cadí, em passat sense pagar 

Puigcerdà

Estació d’esquí de la Massella

i ja treu el nas el nostre destí, el Puig a la Tossa d’Alp

i acabada la feina ens venent a recollir

deixem enrere l’estació

i camí de tornada ens apropem al Cadí

els primers contraforts del Cadí i ens apropem a les seves parets 

en aquest moments s’està gestant una tempesta a la serralada 

durant una estona no hi ha fotos, doncs falten mans per agafar-se, em passat per l’interior de la tempesta, corrents d’aire pedra i tot es mou quantitat 

i ja hem passat la serralada i la tempesta i vist ja de lluny sembla poca cosa, però deu n’hi do quina activitat 

i amb aquest tercer report de vols amb helicòpter finalitzo una mica aquesta sèrie de reports publicats ja que els següents viatges que continuaré fent seran similars i ja em repeteixo mes que l’all 
i fins aquí, espero que us agradin 
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
|
|
del ebre cap al..
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 103

southern rock yeah!
|
tots som risi!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3343

Termi-meteo... :P
|
Visca el reporter dels "Pirineus des de l'aire"!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
bertanuri
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 83

|
Nomes tinc una paraula GENIAL
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3639

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
bufff, quines vistess!!! 
boníssim el report! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3489

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Qué guapu tiu!!!
Ara ja em faig una mica més a la idea despres d'haver estat a dintre de l'helicopter. Ara ja nomes em falta volar... cosa que no podrá ser fins als 20 de maig com a mínim, ja despres d'aquest cap de setmana em toquen nens tres caps de setmana seguits. En fi , tot arribarà...
M'he copiat algunes fotos, jo no em canso de veure-les. A una de les fotos de la Massella es veu la zona a on vam estar a les tumbones el dia de l'esquiada. I hi ha una del Cadí a on es veu la canal de Cristall i l'Ordiguer perfectament pero a l'anar a més alçada sembla més vertical.
Vinga, salutacions i una abraçada!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|