Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Problema amb garita Davis (Llegit 463 vegades)
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3880

La natura sempre té l'última paraula...
|
Hola, he adquirit una estació ws-2308, per problemes de presupost no he pogut obtar a més. Tinc una garita Davis, però no hi ha manera de fer cabre el sensor de temp de l'estació a dintre de la garita....què puc fer? Voldria instal-lar-la avui per ficar-la a meteoclimàtic...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 8560

|
no pots treure cap tipus de protecció o envoltori que porti el sensor? pot ser no et cal i et cabrà dins....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
No sé si porta protecció, hi ha dos connexions tipus telèfon a la part de darrere...i també té habitacle de piles; no sé què fer
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1340

|
No crec que t'hi càpiga. Jo tinc una WS-2305 i en el seu moment vaig haver de descartar l'accessori de Davis i fer-me una protecció jo mateix, una gàbia de plats. Si la fas. mira que sigui prou gran i sobretot alta, amb doble plat per dalt i per baix, que protegeixi bé - llavors és com a mínim equivalent a la Davis en el grau de protecció.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gàrseg
"el inspector"
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Al final m'he hagut d'oblidar de la garita davis...confiem amb que el caputxó de protecció del sensor faci el seu paper....l'he ficat també al màstil, junt al penell. Ara m'agradaria entrar a meteoclimàtic, però he estat llegit i com que sóc un suro en informàtica tot em sona a xinès....servidors, plantilles....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|