|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Ja ho vaig aconseguir, tenia el cd mal gravat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Wubi, instalando Ubuntu en como si fuera un programa más
from Menéame: publicadas by hutter
Wubi es una versión mejorada de aquel Ubuntu Windows Installer que salió hace tiempo (wiki.ubuntu.com/install.exe/Prototype). No necesitas particiones ni tener mucha de idea de nada, simplemente instalas Ubuntu en Windows como si fuese un programa más y la próxima vez que reinicies el ordenador podrás elegir si empezar con Windows o con Ubuntu. Una especie de Live CD pero más rápido y eficaz. Y si no te gusta lo que ves (dificil), lo desinstalas y como si no hubiese pasado nada. Una buena idea.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13190

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
mmmmmmmmm
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13190

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
I l'administració a alemanya, tinc entès que a catalunya estan en "ello"..... etc...etc.. poquet a poquet.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8620

Un bitxo a casa....
|
Bé..... consulta: ahir vaig torrar la 6.04 a un cd, el poso, començo la instalació, 12 de la nit... 100% complert.... i hem diu que 'System Crash', que busqui un altre distro y que hem donguin pel cul.
Això és normal? És el cd que estaba mal grabat o defectuós? És el ordinador? És el fantasma dels neòfits? O és que tinc la sort al cul?
Si us plau, a veure si algú hem pot contestar, m'estic baixant ara la 6 anterior a aquesta i a veure com rulla.
Josep: en la 7, al menys en el meu ordinador, ni Sudo apt-get, ni sudo xvfz ni hosties... allà no hem fotia res, passaba de mi tota l'estona. Només vaig poder executar quatre ordres. No sé...... no m'aclaro gaire, la veritat....
|
|
|
|
|
En línia
|
Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas.. El meu equip de butxaca....
|
|
|
|
|