joprife
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 380

Vacarisses 425 m.
|
Seria bo un nou tòpic pels que anem acabant l'enciclopèdia i la intentem muntar. El meu primer dubte és amb el penell, s'ha de collar tot plegat amb direcció Sur alineant els 2 punts vermells?? O pot està enfocat en altres direccions i especificar la direcció a la qual està?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gea
Sola en casa
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

El Miracle de la VIDA
|
¿lo cuálo? uixxxx, no no et puc ajudar xiquet
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
joprife
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 380

Vacarisses 425 m.
|
Cullons ja sé que no m'he explicat gaire bé...pero estic dient el que diu el manual d'instal·lacio de com es posa el penell
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6822
|
El pots posar cap a on vulguis, l'unic que has de fer és no alinear els dos puts...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
gea
Sola en casa
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2353

El Miracle de la VIDA
|
no, si ho dic amb total humilitat és que jo d'aquestes coses no en tinc ni idea, el tin és el guai en aquest sentit
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
adriacross
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 4
|
Hola!
Soc nou en aquest fòrum, i m'agradaria fer una pregunta sobre els fascicles de l'estació meteorològica. La butlleta a la qual s'hi ha d'enganxar els "segells" que hem de retallar per què ens entreguin l'ordenador central, on coi és??? Venia amb algun fascicle, s'ha de demanar a la llibreria o que s'ha de fer¿?? Per què he arxivat les fitxes dels fascicles, i no e trobat la malaida butlleta. Si algú em pugués ajudar i dir-me on la puc trobar, li estaria molt agraït.
Moltes gràcies!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
adriacross
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 4
|
Al primer fascicle? No pot ser!! Encara l'hauré perdut, però no recordo haver-lo vist.
Vaig enviar un correu electrònic a Sapiens Publicacions, però no m'han donat cap resposta.
Algú sap que puc fer en cas de pèrdua de la butlleta??  soc un desastre... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|