Autor
|
Tema: Instal·lació i muntatge de l'Oregon 928 de l'enciclopèdia (Llegit 17017 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3237

Vilafranca 2001
|
Bon dia, que tal els reis?
Jo aquí acabant de muntar els aparells de l’estació, el pluvio, l’embut, la tauleta de tallar carn, etc...
I esperar aquest 15 o 20 dies que resten fins l’arribada de la consola. 
Per cert, el mapa de MeteoClimatic quedarà ple a sobreeixir durant el mes de febrer, els experts tindreu molta feina a distribuir plantilles i a configurar el nou mapa... 
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|
|
joprife
Cumulus Humilis

Connectat
Missatges: 409

Vacarisses 425 m.
|
Tinc un dubte ara que m'estic posant tots els aparatejos.....quin seria l'ordre correcte de dalt a baix per posar en el mastil??? pluvio, penell i garita amb el termo?? estaria correcte, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
krisman
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 731

Bunyol 387 msm. a 35 km de Valencia por la A3
|
Jo intentaria tindre dues mastils, un pel pluviometre y l'altre pel penell i garita amb el termo-higrometre. Altra opcio seria un mastil en forma de U . Si vas pondre un unic mastil l'ordre seria correcte. Saluts.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
En un màstil, el ordre normal seria (de dalt a baix) :
Anemo-penell, Pluvio, i termohigròmetre.
La opció de colocar el plvio en altre màstil es millor, de manera que el anemo-penell no lleve aigua que podria caure dins del pluvio en condicions normals...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3237

Vilafranca 2001
|
Buenas, ando liadillo con el montaje de la estación, mas que nada haciendo pruebas y dejando cosas a punto para mañana a primera hora subir al terrado y poder ya instalarlo.
Imagino que las baterias solares no funcionaran hasta que no le de el sol..., le he puesto las pilas pero veo que no transmiten..., necesitan quizas que la bateria este cargada?
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3846

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Yo creo que el pluvio no es necesario colgarlo en el mástil ya que siempre llueve hasta el suelo . Lo importante es que no llegue lluvia de rebote desde el suelo o alguna pared.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22654

Nova Zodiac
|
Atencio!!!!! aneu molt altanto amb el tonillet que colla el penell, jo l'he tret massa i no fa fort
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
chiwaka
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 113

|
Acabo de instalar-lo todo dentro de casa para probala i no me reconoce ni el pluvio ni la mierda de sensor exterior ya le he quitado el plastiquito que venia en el sensor exterior, i puesto las pilas i batery en el pluvio, lo que si se encienden son las luces del transmissor, pero la consola no los recibe. Alguien sabe porquè?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|