Autor
|
Tema: Instal·lació i muntatge de l'Oregon 928 de l'enciclopèdia (Llegit 17016 vegades)
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10036

|
Un sistema muy tonto para proteger el sensor cuando tenemos posibilidad de situarlo en cara norte y más o menos a la sombra es hacerle un nido con un tetra-brik, de forma que quede descubierto por delante y debajo pero poniéndole techo y paredes para evitar la entrada de agua. La ventaja del Brik es que puede mojarse.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 337

Les primeres neus al Refugi Niu de l'Àliga
|
vaja.......
Jo fa un parell de dies em trobava en la mateixa situació.... Em vaig acabar carregant la merda de cargolet que du el penell, ja que es va quedar allà incrustat i era impossible de treure...
Vaig fer un foradet petit amb una broca, pel costat oposat al cargol que no surt, i per aqui vaig posar-ne un de semblant.... Pensa que ha de fer tope amb l'eix... però tampoc et passis apretant...
salutacions
Gracies Intentarè carregar-me el famòs tornillet.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

|
Ho sento, no sè insertar els comentaris, per contestar-los. Ja veieu que son un novato.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22654

Nova Zodiac
|
Has de premer el boto "citar" del que vulguis reproduir
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

|
Gracies, m'ha sortit.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Asesor
Estrat

Desconnectat
Missatges: 29
|
Hola compañer@s:
Como dijo un francés "visteme despacio que tengo prisa" pues así ando con la instalación de los instrumentos de la estación meteorológica, pues ya tengo montada la veleta, el aneo en el mastil pero me queda construir la garita de platos (claro siempre que encuentre los puñeteros platos de maceta blancos "misión imposible" e instalar el pluviometro y es aqui donde empieza mis dudas: 1.- Si al pluvi le añado un embudo grande, influye esto en sus datos fiables. Si es afirmativo que me aconsejais dejarlo o quitarlo. 2.- ¿Hay que desmontar la cubeta como indica las instrucciones? Al tener la consola central funcionando... ¿Tengo que tener algún cuidado en especial a la hora de poner operativo el pluviometro? 3.- Consideraciones a tener encuenta según vuestra experiencia. Por otro lado tampoco he instalado el programa que venia en el coleccionable, pero esta semana procederé a ello. ¿Podeís indicarme si se ha abierto algún post sobre este tema? Tal vez lo este abierto, pero por mi torpeza y mi escaso entendimiento del catalan, tal vez no me percatara de ello, por tanto os agradeceria cualquier ayuda al respecto. Gracias/Gracies por vuestras sugerencias, respuestas y comentarios.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22654

Nova Zodiac
|
Bones! Tinc la instalada l' estació provisionalment al meu balcó però en vista de les plujes he decidit traure fora el pluviometre. Doncs resulta que al ficar-lo en la nova ubicació en lloc del 0mm habuitual m' apareix HHH , he tornat a fer la busqueda per Channel, l' he revisat i està tot be, la placa solar envia senyal pq la llumeneta roja s' encen, no se que fer  Per distànica no crec q siga pq només a variat un metre i la placa solar continua al matreix lloc... Que puc fer?? SOS! Ajudeu-me! Moltes gracies Si no recordo malament quan surt HHH, es per que al moure'l, has provacat molts moviments de balancí, que fa que hagui arribat al "tope". Crec que desde el VWS, es podia arreglat tot això. Segur que algún entés en la matèria t'informarà millor que jo. Crec que movent el balanci a intervals de 20 segons aixo quedava solucionat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|