Autor
|
Tema: Instal·lació i muntatge de l'Oregon 928 de l'enciclopèdia (Llegit 17010 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jordigt
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 59

|
Hi ha alguna solució pels que tenim la versió del vws de l'encilopedia i ens surt "This feature is only available in the Internet Edition" ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Sobre el tema de la pressió corregida a nivell de mar: A alguns llocs he vist que es parla de 1 mb per 10 m, però a altres llocs parla de 8 m, i altres 8,5.
Jo sé l´alçada exacta del carrer de casa meva: 132 msnm (Ho sé per cartografia i GPS)
Si agafo: 8 o 8,5 varia 1 mb
132/8=16,5
132/8.5 = 15.5
Que m´aconselleu com a més precís ?
Per altra banda, si tinc el sensor a un terrat d´un pis, si volgués ser més precís ... li podria sumar l´alçada del bloc de 10 o 12 m més ? (varia 1 mb més) 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Sobre pressió corregida a nivell del mar:
He trobat la resposta a la meva pregunta anterior. Poso l´enllaç per si algu l´interessa:
Hi ha un calculador automàtic i fa servir 8,3.
http://www.infomet.fcr.es/misc/p-z.cgi
Reducció de la pressió al nivell del mar La pressió atmosfèrica disminueix molt ràpidament amb l'alçada, a un ritme d'1 hPa cada 8,3 metres d'ascens prop de la superfície del mar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
felet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1656

L'ombra del temps: Ontinyent - Llombo
|
Sobre pressió corregida a nivell del mar: He trobat la resposta a la meva pregunta anterior. Poso l´enllaç per si algu l´interessa: Hi ha un calculador automàtic i fa servir 8,3. http://www.infomet.fcr.es/misc/p-z.cgiReducció de la pressió al nivell del mar La pressió atmosfèrica disminueix molt ràpidament amb l'alçada, a un ritme d'1 hPa cada 8,3 metres d'ascens prop de la superfície del mar. Mmmm... doncs, no m'apanya, eh...  Ontinyent ciutat, pressió local: 981.5 hpa. Altitut Ontinyent, 339 msnm. Pressió sobre el nivell del mar; 1034 hpa  A mi em dóna 1022 hPa...
|
|
|
|
|
En línia
|
L'endemà de sant Llorenç, comença l'hivernOntinyent - Llombo (Davis Vantage Pro2 w), 390 msm / Fontanars - Torrevellisca (Davis Vantage Pro w), 627 msm
|
|
|
|