Autor
|
Tema: Instal·lació i muntatge de l'Oregon 928 de l'enciclopèdia (Llegit 17007 vegades)
|
|
|
|
|
chiwaka
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 113

|
despres de posar sea level s'ha de tornar a posar en la posicio anterior o deixar-ho sempre en sea level??? Al VWS hem surt la grafica amb la prressio que tinc en el sensor interior com es pot canviar???
gracies per tot.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
chiwaka
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 113

|
Ok ja he posat el barometer sl, el que continuu sense saber es com caviar la pressio del sensor interior, hem marca 992
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
despres de posar sea level s'ha de tornar a posar en la posicio anterior o deixar-ho sempre en sea level??? Al VWS hem surt la grafica amb la prressio que tinc en el sensor interior com es pot canviar???
gracies per tot.
Amb sea level es millor, ja que es pot comparar amb altres estacions sense tindre en conter l'altitud de cada estacio diferent. Per a que en el VWS t'isxca la pressió a nivell del mar has de buscar la variable SL Barometer...  Je, je, com a bon mestre que ets, veig que gaudeixes donant consells a la gent, això es fantàstic!. Jo vaig avançant, de moment he posat algunes coses a la web perquè no estigui parada, però ni de bon tros serà aquesta la web definitiva. La real la tinc a mitges, això son proves de enviament de fitxers. El tema dels tags, saps com els pots incrustar en html? Nem a vorer.. els tags (per a qui no ho sàpiga) son uns còdigs que genera el VWS en les plantilles de les pàgines web on tinguem la informaciò actualitzada cada X temps. El VWS ens demana 2 tipus de fitxers, uns son les platilles web (.htx) i les altres les .html que coneguem. El VWS fà bàsicament intercamviar cada tag en cada actualització de plantilla, i d'aqueta manera identifica ixe tag en la temperatura actual per exemple, que vorem bé amb l'arxiu .html que genera automàticament el VWS.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern
|
Per a que el fitxer que tinguem ara en .html es canvie a .htx es molt fàcil. Primer anem a Internet, Html Settigns, i seleccionem el arxiu .html i lii CANVIEM MANUALMENT LA TERMINACIÓ .HTML PER .HTX , y a la seguent columnna el valor .html normal...
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|