Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
1 Desembre de 2008, 16:05:31
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: Per manteniment, aquests dies hi haurà algunes interrupcions en el fòrum. Disculpeu les molèsties.

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Instal·lació i muntatge de l'Oregon 928 de l'enciclopèdia
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 ... 49 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Instal·lació i muntatge de l'Oregon 928 de l'enciclopèdia  (Llegit 17007 vegades)
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3324

Pròxima estació: l'hivern

Re: Instal·lació i muntatge de l'Oregon 928 de l'enciclopèdia
« Resposta #70 en: 14 Gener de 2006, 17:23:57 »

Un altre dubte del pluvio del cullons......el que marca normalment és la intensitat en mm/hr, i amb el memory podem veure el total de litres acumulats i el que va caure ahir.....La meva pregunta és, no hi ha opció de veure directament la quantitat de mm, que han caigut en el moment del ruixat??

No, em sembla, que no apareix a la consola la pluja de HUI.

com es fa per possar l´alçada a la consola perque et marqui la pressio correcte???
Es que ara hem marca tant a la consola com al sensor interior 992hp i estic a 320mtres +- sobre el nivell del mar.

gracies

Mira alguna web amb alguna estació conectada online, o les dades baromètriques d'algun aeroport pròxim i ajustal a la teva estació a nivell del mar. (Sea level)

He d'instal·lar la estacio meteorologica i no se com, si algu te fotos o algun dibuix m'agradaria veurel, tambe sapiguer on puc aconseguir la caseta per instal·lar el termometre. Huh

Mira els meus instruments a la web http://ontimet.es/galeria_instrumentos/instrumentos.htm

Wink
En línia

chiwaka
Cumulus

Missatges: 113

« Resposta #71 en: 14 Gener de 2006, 17:28:12 »

Mirare de terrassa que soc d'alla. Per modificar la pressio del sensor interior, com ho faig?Huh?

com es fa per possar l´alçada a la consola perque et marqui la pressio correcte???
Es que ara hem marca tant a la consola com al sensor interior 992hp i estic a 320mtres +- sobre el nivell del mar.

gracies

Mira alguna web amb alguna estació conectada online, o les dades baromètriques d'algun aeroport pròxim i ajustal a la teva estació a nivell del mar. (Sea level)

Wink
En línia
chiwaka
Cumulus

« Resposta #72 en: 14 Gener de 2006, 17:46:57 »

despres de posar sea level s'ha de tornar a posar en la posicio anterior o deixar-ho sempre en sea level???
Al VWS hem surt la grafica amb la prressio que tinc en el sensor interior com es pot canviar???

gracies per tot.
En línia
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #73 en: 14 Gener de 2006, 17:51:21 »

despres de posar sea level s'ha de tornar a posar en la posicio anterior o deixar-ho sempre en sea level???
Al VWS hem surt la grafica amb la prressio que tinc en el sensor interior com es pot canviar???

gracies per tot.

Amb sea level es millor, ja que es pot comparar amb altres estacions sense tindre en conter l'altitud de cada estacio diferent. Per a que en el VWS t'isxca la pressió a nivell del mar has de buscar la variable SL Barometer...

Wink
En línia

chiwaka
Cumulus

« Resposta #74 en: 14 Gener de 2006, 18:01:05 »

Ok ja he posat el barometer sl, el que continuu sense saber es com caviar la pressio del sensor interior, hem marca 992
En línia
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3237

Vilafranca 2001

« Resposta #75 en: 14 Gener de 2006, 18:04:10 »

gracies per tot.

Amb sea level es millor, ja que es pot comparar amb altres estacions sense tindre en conter l'altitud de cada estacio diferent. Per a que en el VWS t'isxca la pressió a nivell del mar has de buscar la variable SL Barometer...

Wink

Je, je, com a bon mestre que ets, veig que gaudeixes donant consells a la gent, això es fantàstic!.

Jo vaig avançant, de moment he posat algunes coses a la web perquè no estigui parada, però ni de bon tros serà aquesta la web definitiva. La real la tinc a mitges, això son proves de enviament de fitxers.

El tema dels tags, saps com els pots incrustar en html?
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #76 en: 14 Gener de 2006, 18:27:00 »

gracies per tot.

Wink

Je, je, com a bon mestre que ets, veig que gaudeixes donant consells a la gent, això es fantàstic!.

Jo vaig avançant, de moment he posat algunes coses a la web perquè no estigui parada, però ni de bon tros serà aquesta la web definitiva. La real la tinc a mitges, això son proves de enviament de fitxers.

El tema dels tags, saps com els pots incrustar en html?

Nem a vorer.. els tags (per a qui no ho sàpiga) son uns còdigs que genera el VWS en les plantilles de les pàgines web on tinguem la informaciò actualitzada cada X temps.  El VWS ens demana 2 tipus de fitxers, uns son les platilles web (.htx) i les altres les .html que coneguem. El VWS fà bàsicament intercamviar cada tag en cada actualització de plantilla, i d'aqueta manera identifica ixe tag en la temperatura actual per exemple, que vorem bé amb l'arxiu .html que genera automàticament el VWS.
En línia

Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #77 en: 14 Gener de 2006, 18:33:33 »

Per a que el fitxer que tinguem ara en .html es canvie a .htx es molt fàcil. Primer anem a Internet, Html Settigns, i seleccionem el arxiu .html i lii CANVIEM MANUALMENT LA TERMINACIÓ .HTML PER .HTX , y a la seguent columnna el valor .html normal...

[annex esborrat per l'administrador]
En línia

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 11791

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #78 en: 14 Gener de 2006, 20:56:33 »

quan intento entrar en html settings hem posa "this feature is only avaible in the internet version". Algu li posa també?HuhHuh
ens haurem de baixar un el programa d'algun puesto???

Hi ha un altra forma de fer-lo "actiu", pero no recordo ara el procediment, suposo que algú et dirà com va
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Ventisca
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3901

Vallirana (310 msnm)

« Resposta #79 en: 14 Gener de 2006, 21:53:51 »

Gracies a veure si algu ho recorda ja que tothom es trobara igual que jo sense poder fer mes gran meteoclimatic Roll Eyes

quan intento entrar en html settings hem posa "this feature is only avaible in the internet version". Algu li posa també?HuhHuh
ens haurem de baixar un el programa d'algun puesto???

Hi ha un altra forma de fer-lo "actiu", pero no recordo ara el procediment, suposo que algú et dirà com va

En aquest topic es fa la mateixa pregunta i es respón, mira-te'l....... Wink

http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,2001.0.html
En línia

Pàgines: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 ... 49 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió