Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
16 Maig de 2008, 10:01:17
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Fageda d en Jordà (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: El fòrum ja és a un nou servidor. Si trobeu algun tipus de problema, feu-ho saber i ho arreglarem.

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  RADAR METEO SOBRE GOOGLE EARTH
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 [3] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: RADAR METEO SOBRE GOOGLE EARTH  (Llegit 2639 vegades)
Ventisca
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3309

Vallirana (310 msnm)

Re: RADAR METEO SOBRE GOOGLE EARTH
« Resposta #20 en: 30 Març de 2008, 20:11:24 »

M'haureu de disculpar però el radar INM no funciona correctament. L'he muntat aquesta tarda i fa una estona m'he adonat que li canvien el nom a la imatge a cada actualització, per tant no serveix! Abans no era així, el nom no canviava.

Ho sento. L'he tret.
En línia

MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4419

Informàtic desaprofitat

« Resposta #21 en: 1 Abril de 2008, 14:44:56 »

M'haureu de disculpar però el radar INM no funciona correctament. L'he muntat aquesta tarda i fa una estona m'he adonat que li canvien el nom a la imatge a cada actualització, per tant no serveix! Abans no era així, el nom no canviava.

Ho sento. L'he tret.

, jo al meu web tenia els regionals de l'INM i ara no funcionen correctament i no se com es pot arreglar  Undecided
En línia

Baix Empordà                                                       
Ja hi ha web meteo
Tuscac
Cumulus Mediocris

Missatges: 858

Capvespre ruent

« Resposta #22 en: 2 Abril de 2008, 15:53:27 »

Ho sento. L'he tret.

, jo al meu web tenia els regionals de l'INM i ara no funcionen correctament i no se com es pot arreglar  Undecided

Hola!!

Els regionals si que es poden canviar, jo a la meva web ja l'he canviat el de Catalunya, la direcció només canvia de www. a www2.  i ja funciona.
El problema és que el radar nacional de tota la península ibèrica canvia de nom a cada hora, aquest si que no se pas com fer-ho per actualitzar-lo a la web.

Algú sap si es pot i com fer-ho?
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Informàtic desaprofitat

« Resposta #23 en: 2 Abril de 2008, 22:47:08 »

Ho sento. L'he tret.

Hola!!

Els regionals si que es poden canviar, jo a la meva web ja l'he canviat el de Catalunya, la direcció només canvia de www. a www2.  i ja funciona.
El problema és que el radar nacional de tota la península ibèrica canvia de nom a cada hora, aquest si que no se pas com fer-ho per actualitzar-lo a la web.

Algú sap si es pot i com fer-ho?

Com ho has fet perquè es vegi bé? Jo no ho puc veure correctament. Jo ho veig així...

Mira si et va bé aixó ... http://mural.uv.es/romona/Animacions/radar3h.htm

A veure si entre tots podem arribar a fer alguna cosa...  Wink
En línia

Baix Empordà                                                       
Ja hi ha web meteo
Tuscac
Cumulus Mediocris

Capvespre ruent

« Resposta #24 en: 2 Abril de 2008, 23:29:18 »

Jo el que vaig fer perquè es veiés bé va ser : primer de tot fer-me un "print screen" d'un dia que no hi hagués precipitació per tal de tenir el fons en el qual se superposa la imatge de la precipitació agafant les mides de la imatge a superposar, que son 480x530 pixels.

Llavors a la pagina web vaig crear una taula de 1x1 de les dimensions 480x530 on s'hi pot posar com a fons de taula la imatge de la topografia de catalunya. I finalment poses dins la taula la imatge que se superposa i queda clavat!

No sé si m'he explicat.

En tot cas si necessites alguna d'aquestes imatges jo les tinc guardades i te les podria enviar al mail, o si vas a la meva web suposo que la deus poder guardar i veure com està feta.

He vist que a la direcció antiga del radar de tota la peninsula si fem e mateix de canviar www. per www2. també funciona.

El que em queda el dubte si per quan deixin de funcionar aquestes direccions, si posen la versió de la nova imatge que canvia de nom podrem fer servir el mateix sistema per lincar la imatge, o hi ha alguna cosa per poder-ho fer, o si bé no hi ha res a fer.

En línia

MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Informàtic desaprofitat

« Resposta #25 en: 3 Abril de 2008, 00:04:43 »

Jo el que vaig fer perquè es veiés bé va ser : primer de tot fer-me un "print screen" d'un dia que no hi hagués precipitació per tal de tenir el fons en el qual se superposa la imatge de la precipitació agafant les mides de la imatge a superposar, que son 480x530 pixels.

Llavors a la pagina web vaig crear una taula de 1x1 de les dimensions 480x530 on s'hi pot posar com a fons de taula la imatge de la topografia de catalunya. I finalment poses dins la taula la imatge que se superposa i queda clavat!

No sé si m'he explicat.

En tot cas si necessites alguna d'aquestes imatges jo les tinc guardades i te les podria enviar al mail, o si vas a la meva web suposo que la deus poder guardar i veure com està feta.

He vist que a la direcció antiga del radar de tota la peninsula si fem e mateix de canviar www. per www2. també funciona.

El que em queda el dubte si per quan deixin de funcionar aquestes direccions, si posen la versió de la nova imatge que canvia de nom podrem fer servir el mateix sistema per lincar la imatge, o hi ha alguna cosa per poder-ho fer, o si bé no hi ha res a fer.

Gràcies Ferran!! No hi havia caigut. Clar, creia que era un fons blanc i les "taques" i no, són taques amb fons "transparent"

Ja està, tinc tots els radars i ara els podré sobreposar!!  Cheesy

Ara, a veure si no deixen de funcionar i en podem fer comparacions!!  Wink  Gràcies!!

Jordi
En línia

Baix Empordà                                                       
Ja hi ha web meteo
Tuscac
Cumulus Mediocris

Capvespre ruent

« Resposta #26 en: 3 Abril de 2008, 08:58:13 »

De res, a disposar!!
En línia

MeteoTorre
Cumulonimbus Capillatus
Connectat Connectat

Missatges: 8280

Visc a BCN treballo a TGN i l'estacio a La Torre

« Resposta #27 en: 9 Abril de 2008, 22:49:41 »

Como se quita una imagen... me sale una cruz roja y me sale una pantalla que me dice que no se puede cargar la imagen 
En línia

http://es.geocities.com/meteotorredembarra/Current_Vantage_Pro.htm

Dades Torredembarra Any 2008. Dades Actualitzades Mes d'Abril

DIA MAXIMA MES ALTA: 11/03/08 (23.3ºC)
DIA MAXIMA MES BAIXA: 05/03/08 (10.9ºC)        
DIA MINIMA MES ALTA: 27/04/08 (15.9ºC)
DIA MINIMA MES BAIXA: 02/01/08 (3.5ºC)
DIA MES FRED: 03/01/08 (8.2ºC)
DIA MES CALID: 12/03/08 (18.3ºC)        
DIA HUM. MES ALTA: 21/1/08 (99%)                                 
DIA HUM. MES BAIXA: 06/03/08 (14%)
DIA MES HUMIT: 27/02/08 (94.5%)    
DIA MES SEC: 06/03/08 (31.80%)           
DIA PRESSIO MES ALTA: 17/02/08 (1037.2 hPA)
DIA PRESSIO MES BAIXA: 22/03/08 (989.6 hPA)
DIA MITJANA PRESSIO MES ALTA: 17/02/08 (1035.0 hPA)
DIA MITJANA PRESSIO MES BAIXA: 22/03/08 (993.0 hPA)
Simats
Cumulus

Missatges: 109

« Resposta #28 en: 12 Abril de 2008, 20:42:43 »

Ahir vaig instral el nou arxiu doc de "Ventisca" i momentaneament em va funcionar bé.

Ara el problema que tinc, el que al baixar a olt detall com per veure els camps o inclos abans, l´imatge queda totalment de color crema i només es pot orientar pels noms o toponims.

Algu saps a que és degut?

Salutacions.
En línia
Pàgines: 1 2 [3] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió