Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Barranc del Sant Aniol (Llegit 444 vegades)
|
|
|
|
|
ninu
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 28

Sexe & Ví & Rock !!!
|
Per al que tinc entes ara hi ha limitacions per a entrar al parc, a partir de les 9:00h del mati ja no deixen entrar als vehicles a motor des de el camping de Sadernes. Nomes deixe ntrar caminant.
Per fer el barranc es molt aconsellable de ser-hi abans d'aquesta hora sino et toca fer un paseig considerable. L'acces per anar cap a l'ermita de Sant Aniol es per una pista amb cadena que hi ha a l'esquerra, esta asenyalat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ninu
Estrat

Desconnectat
Gènere: 

Sexe & Ví & Rock !!!
|
L'aigua no era massa freda cosa que em ba xocar perque l'altre vegada que el vaig fer estaba glaçadissima.
No cal demanar permis, nomes tens que arribar abans de les 9:00h.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
ninu
Estrat

Desconnectat
Gènere: 

Sexe & Ví & Rock !!!
|
Bones fotos company, de debó, lloc verge per perdres-hi una temporada  molt bones
m'encanten els barrancs amb força aigua, llàstima que no tinc la sort de conèixer aquest
No pateixis que ja demanaré que hi fotin unes antenetes allà i així t'hi tocarà anar també fent rapel. És l'únic que et queda fer, no?  Fa uns anys, i a arrel d'un greu accident, va instal.lar-se un "transmissor d'emergència"  al salt del Brull. No sé com està  Encara esta i en bon estat, el que no se si funciona ja que no el vaig haber de utilitzar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2349

|
Bones fotos company, de debó, lloc verge per perdres-hi una temporada  molt bones
m'encanten els barrancs amb força aigua, llàstima que no tinc la sort de conèixer aquest
No pateixis que ja demanaré que hi fotin unes antenetes allà i així t'hi tocarà anar també fent rapel. És l'únic que et queda fer, no?  Fa uns anys, i a arrel d'un greu accident, va instal.lar-se un "transmissor d'emergència"  al salt del Brull. No sé com està  Encara esta i en bon estat, el que no se si funciona ja que no el vaig haber de utilitzar. Doncs Risi .................. MANTENIMENT ............... !!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|