Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Qué m'he aconselleu. (Llegit 693 vegades)
|
|
|
Cruck
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1785

Fals (Bages) 400 msm
|
Hola marmaneu,
Et donaré la meva opinió de simple aficionat,
- Soc un topí en Tecnología. Jo també i ho vaig aconseguir 
- Necesito saber si les dades es poden trasmitir a l'Ordinador meu diariamen. Si -Si seríe mol complex. No. (És fàcil dir que no quan ja funciona, eh?) 
-Si suposaríe una despessa gran. En el meu cas, uns 340 €
- Si per una persona com jo que no domine la tecnología , no val la pena. I tant que val la pena !!!. Jo em sento molt orgullós quan algú em diu que ha mirat la meva web i m'ha dit collons quin fred que fa al teu poble... A més la satisfacció de comprovar les dades, que se les miren i son bastant fiables, és molt gran.
- Quina seríe la estació adien. Aixó és com tot. Fins ara t'ha dit les "top", en especial la Rainwise. Tot dependrà del que vols a canvi i del pressupost que tinguis. És com comparar un Mercedes i un 600. Jo de moment amb el 6oo arribo a tot arreu que he d'arribar. Quan s'em quedi petit em plantejaré el canvi. Per cert, jo tinc l'Oregon WMR 968 des de fa 2 anys i mig, i des de fa un any conectada al PC i amb la pàg. web. També a Meteoclimatic, Awekas, Wundergroun i alguin altre. La pots veure aquí: www.nins.biz/meteofals.html És molt senzillet però estic molt orgullós
- Si es millor esperar a que hem jubile i pase llargues estones allí. El que poguis fer avui no ho deixis per demà...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3294
|
Idem que Cruck. Jo també tinc la Oregon i de moment, li tira...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9965

|
La Oregon està molt bé i és molt fiable. Respecte les altres dues comentades té els següents inconvenients: - Pluviòmetre amb resolució d'un mm (tunejable amb un embut de reglament ) - No té datalogger, amb el que perdràs dades si no la tens connectada constantment a l'ordinador
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 565
|
I la WS3600? no se la diferencia de preu entre una i l'altra, pero te datalogger.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5055

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
Crec que , en principi, hem decidiré per la Oregón.
Gracies a tots i ja hos consultaré on la puc comprar i consells d'instal.lació.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3294
|
Doncs ja t'aconsellaré... és la que tinc...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|