Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Qué m'he aconselleu. (Llegit 775 vegades)
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5053

Penyagolosa, Gegant de pedra.
|
Com sabeu soc un Meteoloco. Tenim una casa a Catí amb un Pati gran.Moltes vegades he pensat en instal.lar alli una estació meteorológica però:
- Soc un topí en Tecnología. - Necesito saber si les dades es poden trasmitir a l'Ordinador meu diariamen. -Si seríe mol complex. -Si suposaríe una despessa gran. - Si per una persona com jo que no domine la tecnología , no val la pena. - Quina seríe la estació adien. - Si es millor esperar a que hem jubile i pase llargues estones allí.
Espere els vosres inestimables consells.
Gracies per adelantat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9560
|
Si te hablo yo, que tengo una Davis, como ya sé cómo funciona y tal, te diré que es muy fácil y que no tendrías problemas, pero esto depende de cada cual Sin duda me iría a por Davis o a por Rain-Wise.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

|
Pero crees que seria muy complicado?. Yo si es posible la instalación con evío de datos a mi ordenador, estoy dispuesto ha poner todo mi interés en aprender los aspectos técnicos del sistema.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21937

Nova Zodiac
|
Aspectes tecnics......no......pot ser un copet de ma en calibratge......... i montatge......pero un cop tens l'estacio emitin dades al pc, no deixar de ser un simple programa mes de soft.
Segur que en una trobada costellera es monta tot plegat i es fa un curs accelerat de nocions basiques.
Pel que fa al model d-estacio.....suposo que qualsevol que puguis disposar de sensors wireless per major comoditat, despres ja depen del presupost.
Vamos, amb cales,........el demes tonteries
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 12995

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Una Rainwise o una Davis es el milloret per nosaltres els aficionats, en quan a temes tecnics no et preocupis que entre uns i els altres et podem ajudar 
Jo tinc Rainwise i estic la mar de content, les Davis també són de puta mare, pero millor que t'expliquin els pros i contres de la davis els que la tenen.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

|
Jo estic dispossat a fer lo que sigue ja que es una de les il.lusions "posibles" de la meua vida.
Soc de lletres, no tinc la base de coneiximens de Física, ni de Informática ni de tecnología en general.Tamé se que soc mol exigen amb mi mateix.
Per un altra banda al tindre 55 anys la "capacitat" per apendre aquestes questions crec que es mes complexa, però tamé se que cuan hem proposo una cosa la consegueix.
L'interés per les coses fa que ú aprengue lo que sigue i per la meua part hi ha mol d'interés.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9990

|
Davis o RainWise, és clar. Jo vaig començar amb una Weather Wizard III, una estació bastant cutre que no marca ni la pressió ni la humitat. Em va durar tres dies i la vaig canviar per una Monitor II que va de conya.
Ara estic experimentant amb una RainWise que també va fantàstica.
Principals avantatges i inconvenients: - La Davis ho has d'anar muntant tot peça per peça. No és complicat, però. La RainWise ve tota muntada, només l'has de posar a un lloc elevat i ja queda instal·lada. - La Davis ve amb la consola. A la RainWise és un accessori apart.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3305
|
Qué ilusió més gran marmaneu....
Demana per reixos una Davis home! que a Catí sería molt interessant!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9560
|
Los pros de la RainWise ya te los ha comentado Egarenc; viene ya para montar en el mástil y a disfrutar de ella La Davis, si te compras la Vantage Pro Wireless, ya casi te cuesta lo mismo que la RainWise, y la Davis es un poco más complicada de montar, con multitud de cajitas y conexiones, y que luego no tengas problemas de recepción, que en las cableadas no deberías tenerlos, aunque por ejemplo yo tengo un dato de viento de 142 km/h de este año pasado ya (2005) que estoy casi seguro de que es un error de recepción...
El calibrado es importante y delicado; se supone que todos estos instrumentos que ya son profesionales vienen calibrados de fábrica, pero en el caso de los pluvios de las Davis, casi siempre hay que afinarlos...
Hoy por hoy estoy muy contento con mi Davis, pero la próxima que compre probablemente sea una Rain-Wise
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nasiet
Sinner, la lupa!!
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 

|
y si no es abusar ¿Cómo está el asunto de los precios?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3
|