Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Joc ornitològic: vòmitiu (Llegit 414 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1801

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Els meteos mira que som friekis fikis... 
però alguns ornitòlgecs, tela marinera:
Veieu aquest joc: realment costructiu. 
http://www.froguts.com/flash_content/demo/pellet.html
Es tracta d'analitzar aquella mena de cagarru "egagrópila": una pila de rebutx de pèls, plomes i ossos que regurgiten els rapinyaires nocturns (mussols especialment). N'he trobat i remenat força d'aquestes boles d'esquelets de rossegadors.....però curiós ara per via virtual.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1801

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Si noi, jo també em considero molt penjat 
Encara ara analitzo els excrements que em trobo i egagròpiles, com diu en Risi...comença com un joc i t'hi enganxes. Tenia llibres de natura que ho explicàven i m'hi vaig enganxar, en plan Rodriguez de la Fuente.
Darrament trobo molts excrements de senglar, guilla, tuixó i letrines de fagina...és apassionant veure com s'alimenten els animals en funció de les fructificacions del bosc i les zones agràries.
Fa poc, excrements de senglar plens de glans i de guineu plens de garrofins.
Apassionant seguir també les petxades o petxes, pèls, plomes..ect....sempre dic que el bosc és un llibre obert, que si el saps interpretar aprens moltes coses.
Conec petites coves plenes de ossets de les agagròpiles descomposades de fa molts anys...com la cova del Duc o cova penjada dels cingles de Vacarisses.
La setmana passada vaig capturar i alliberar, clar, dues mussaranyes....mamífers molt difícil de veure vius (jo n'havia trobat de morts, caçades per mussols)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|