Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Estació per a una escola de Barcelona (Llegit 289 vegades)
|
Tormentano
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3
|
Hola a tots!
Sóc nou al Fòrum i he decidit registrar-me pq a l'escola on treballo he proposat a l'equip directiu la instal·lació d'una estació meteorològica. En un principi s'han mostrat oberts a qualsevol tipus de proposta i m'han demanat q m'informi i q els hi presenti diferents preus i models.
Q em recomaneu? quins consells em doneu?
Moltes gràcies per la vostra informació
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Tormentano
Cirrus
Desconnectat
|
Gràcies per la resposta!
De fet... de totes les que he mirat fins al moment i de totes les opinions que m'han donat al respecte... crec q seria una molt bona opció. Entre la inalàmbrica o la cablejada quina m'aconselleu? (m'imagino que la wireless, oi?)
I un altre pregunta... el gran problema és la recollida de dades a l'estiu pq no hi haurà ningú a l'escola q ho pugui fer. Això es pot solucionar amb el datalogger, veritat?
Al tema de la xtec, també l'hi havia donat un cop d'ull i em sembla una molt bona idea entrar a formar part de la Xarxa Meteorològica Educativa de Catalunya i compartir les dades amb la resta de gent.
Gràcies!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Tormentano
Cirrus
Desconnectat
|
La meva idea en un principi és la wireless per tal d'evitar haver de tirar cables.
A més de motivar als nanos a començar a tenir un interés per la meteorologia, també ens servirà per realitzar gràfiques amb les dades obtingudes. La intenció q tinc és poder connectar l'estació amb la edumet, meteoclimatic... allà on es pugui i també q a la pàgina web de l'escola hi hagi les dades actuals i des d'allà poder veure detalladament tot.
Sobre l'opció de deixar un Pc connectat a l'estació les 24h doncs no ho sé... ho hauré de proposar a veure q em diuen.
Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
loriuesvida
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1589
|
pel que veig no podeu tenir l'ordinador encés tot el dia, o bé tindreu un periode "estival" sense dades.
El dattalogger us ho permetrà.
Ara, el que no sé jo és si...:
1- arribarà el Dattalogger a cobrir dades per valor de 2 mesos ( o 1 mes i mig)? es pot ampliar la memoria del Dattalogger? 2- la oregon WMR 928, té dattalogger? arriba a emmagatzemar dades en periodes tant llargs?
Bé, això que t'ho contestin els que son més experts o tenen alguna estació d'aquest tipus.
Sort!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]